sts

Alla inlägg den 24 december 2015

24

Av Elise - 24 december 2015 19:51

Nu hoppas jag att er julafton varit riktigt trevlig! Och om den inte vart de så hoppas jag att de som är kvar blir trevligt. :)

Och nu är då snart julafton 2015 över.. Och om en vecka är 2015 också över.. Åren går verkligen snabbare och snabbare ;) nyss va jag ju å badade i sjön innan de blev en regnkall sommar! Och snart gör jag väl de igen..:P

Och jag har ätit massa mat och godis! Men har kommit ur dendär koman i alla fall hahah;) tänkte faktist sticka ner å hämta lite skinka, rågsiktskakor, lussebullar, å kanske lite knäck! Måste ta vara på julafton medan ja kan ;) sen blir de skärpning så jag klarar av min viktklass haha!

Men här va bl.a grejer ja fick i julklapp!:D är supernöjd.. Nya boxningsskor, proteinpulver, mjuka strumpor, bars, te, en foamroller, å en parfym!:D är supernöjd.. De hoppas jag att ni också är :)

Så jag ska kanske hänga lite Janssons medan ja är i farten också, å göra en kopp te, så ska ja äta mig väldigt mätt ännu en gång :) hoppas återigen att ni har en bra jul, så ses vi imorn!

Av Elise - 24 december 2015 12:53

God jul! Alltså, känns fortfarande inte som julafton.. Har ni någon julstämning? De har inte jag i alla fall.. Om de bara kunde snöa nurå!
Men, klockan är snart 1. Om jag inte är helt ute å cyklar så tror ja att släkten kommer om 1h å vi ska äta då :) är faktist inte alls hungrig elr ens sugen på mat, haha.. Åt 2 hela rotfruktskusar med kalkon och ägg+äggvitor till frukost, och blev inte alls sugen på något annat efter de.. Men blir nice med julmat ändå! :) vi har städat lite nere, och maten hålls på med för fullt..

Och alltså, mådde illa efter preworkouten hela dagen igår.. Haha! För mycket socker och blandade saker på en gång.. Menmen..
Så när ja kom hem från träningen började jag med att äta några kalkonskivor bara , för nåt annat skulle jag nog inte fått i mig.. Sen typ 3h senare, var ja fortfarande inte hungrig, men var ju tvungen å äta ändå., blev 1 paket blandade bönor, bönpasta, stekta champinjoner, och 5 dadlar med kanel!:) En vegansk middag..;)

Såå, ni får ha en bra jul med god mat nu tycker jag! Vi ses ikväll eller imorn!:)

Ovido - Quiz & Flashcards