sts

Alla inlägg under juli 2014

Av Elise - 31 juli 2014 17:43

Använde inte dotting toolen men Aa :)

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av Elise - 31 juli 2014 12:30

2 ägg, te, en hallon, blåbärs- och honung smoothie, och film :) idag ska ja no inte gö nå speciellt tror jag, blir nog bara chill i soffan :)

Av Elise - 30 juli 2014 22:01

Har vart me Tova å issa idag, vi bada å lite sånt :)

Å nu kollar jah som vanligt på film å äter ;)

Av Elise - 30 juli 2014 11:40

Anledningen till att jag gör lite inlägg är att de händer liksom ingenting... Det enda jag gör är att kolla på film liksom... Men jah ska iaf åka å handla någon dag med Isabell :)

Åt macka me gurka å ost på för nån timme sen, så ör inte så hungrig...

Av Elise - 28 juli 2014 13:49

Jag fick 300 av mamma innan hon åkte,(lördag) (hon kommer hem imorn) och för de ska jag plocka bort sten på baksidan idag... De e nog fan bland de tråkigaste som finns...

Men nu äre iaf frukost, havregrynsgröt med chia frön, 2 ägg, te, och citronvatten :)


Igår åt vi förresten typ "kycklingtacos" haha, kycklingen va i ugnen i 2h...:p

Och hemma gjorde tortilla bröd ;)

Av Elise - 27 juli 2014 16:54

Haha, vi cyklade runt igår t ungefär klockan 1 på natten, sen spelade vi ps3 t typ 3, ich satt vid datorn t fyra, gick å la oss, vaknade, åt frukost, spela lite t, å nu e Tova hemma och jag äter mat :)


Haha juste, de vart strömavbrott igen också ;/

Av Elise - 26 juli 2014 12:20

Fårse vad som händer idag så... Just nu äter jag frukost, havregrynsgröt, melon, ananas (tycker egentligen inte om de, men försöker lära mig ;)), ägg, och te :)



Tova kanske kommer lite senare också, de får vi se ^^

Ovido - Quiz & Flashcards