sts

Alla inlägg den 5 december 2015

Av Elise - 5 december 2015 17:36

Yeeey, vann SM-guld!:D känns ju gött!;) men fick komma hem med ett sår under ögat och en väldigt lätt blödning i ögat, samt en stukad tumme, men defenetivt värt!;) fast höll på å inte klara vikten.. Fick basta, sen så kom vi typ på sekunden till invägningen.. Men klarade den iaf som tur va!:)

Och idag kom vi hem tidigare. För vi fixk match 12 istället för 18.. Haha, tänk, egentligen skulle vi sitta kvar där borta nu så skulle matcherna dra igång om 25 min... Men icke :)

Och påvägen hem åt ja en kebabtallrik..!:) och just nu äter jag lite godis ;) ingen vikt att klara imorn inte! Godis å kebabtallrik tycker jag att ja e värd ;)

Och de blev förresten samma frukost som igår :)

Nä, nu ska ja varva ner och kolla på yt hela kvällen!:)

Av Elise - 5 december 2015 05:06

God morgon! En väldigt tidig morgon dessutom.. Klockan är 5.. Å ja hade alarm på 4.25 imorse.. Nog mycket med sömn har jag nog inte fått inatt men de ska nog gå bra ändå!:) hoppas jag..

Allrså nu börjar ja känna att ja faktist e sjuk.. Men igår efter matchen kände ja de speciellt.. Kände mig hängig å hade lätt huvudvärk.. Men de vart bättre när vi åkte hem.. Just nu är de nånting emellan.. Snälla snälla bli inte sämre under dagen..
Men ja vann förövrigt semin igår!:D skönt! De kändes inte så snyggt men de va skönt ändå.. Hoppas verkligen att finalen går bra idag... Bli inte mer sjuk snällaaaa..
Men ja har ju match på kvällen idag igen, igår började ju alla matcher 18.00, men idag går vissa 12.00 å vissa 18.00, och jag går 18.00

Vi kom hem runt klockan 22 igår.. Var bara att äta å gå å lägga sig! Åt resten av regnbågen, sen proteinglass på 2 frysta banaer, havremjölk, å chokladprotein :) så åt de å gick å la mig! Ja fick alltså Max 5h sömn inatt.. Haha

Och invägningen är mellan 7-8, så vi åker härifrån klockan 6, men men ena boxaren som ska med bor ca en kvart härifrån så jag blir upplockad mellan 20 och kvart i 6 ungefär..

Men vi hörs antingen ikväll elr imorn så får ni veta hur de gick.. Håll alla tummar å tår för oss nu!

Ovido - Quiz & Flashcards