sts

Alla inlägg den 1 december 2015

Av Elise - 1 december 2015 21:22

Tisdag idag! Halva veckan avklarad för min del ;) och idag har jag handlat julklappar! 8 st för att vara exakt ;) 4 st till mamma, 3 st till min brorsa, och 1 till en kompis!:) skönt att ja iaf e lite förbered inför julen ifall vi inte skulle kunna handla något mer.. Haha..

Men lite julklappstips jag har är alltid något ätbart elr dusch-liknande!;) ett safe bet liksom.. Typ en "rutin" ja har nuförtin är att alltid köpa duschtvål från aroma till mamma i julklapp ;) har gjort de 3 år i rad nu tror ja..! Men de är alltid uppskattade ;) men idag köpte jag bara en tvål från aroma och 1 från I love..!:) brukar alltid köpa 2 olika lukter från aroma.. Men den feån i love va större, och luktade oemotståndligt!:D va dessutom bara en tjuga dyrare än en aromaflaska ;) man får ju mer också!

Men de ni ser nere på bild är lite grejer min mamma å min brorsa ska få i julklapp :) allt är köpt på rusta, dollarstore, och åhlens!:) så handla på nu ;)

Men när ja kom hem från skolan hann ja äta en snabbis sen åkte kag å mamma å handlade :) när ja kom hem från skolan stekte jag 2 brödskivor, och 1 ägg å 1 äggvita, å åt :) supermumsigt! Sen när jag å mamma kom hem fanns de spaghetti å köttfärssås :p och nu sitter jag i sängen å äter smoothie gjort på 2 bananer, 1 äpple, 1 msk mighty greens, liite ingefära, och 2 skopor chokladprotein, sen äter jag också 1 apelsin, 2 ananasskivor, en kopp hemmagjort te (haha) gjort på varmt vatten, riven ingefära, 1 hel citron, och kolloidalt silver.. Har blivit förkyld!:(( inte bra!! Speciellt inte när ja har match i helgen.. Så är superdesperat för att bli frisk! Å juste, ja skippade (självklart) gymet imorse, för vill gärna inte bli värre! Utan körde istället en halvtimme av immunförsvarsstärkande yoga ;) haha! Sökte upp de på yt.. Är desperat! Vaknade liksom upp 3 inatt av att ja jade så fruktansvärt ont i halsen.. Inte många gånger jag har VAKNAT av att ja har ont i halsen.. :( får inte bli sjuk!!
Så när ja vakna drack ja först en liten kopp te, gjorde yogan, oxh åt grötfrukosten.. Bli bättre tills imorn nurå..! Elr helst tills imorn, SENAST tills på frdag..

Sen köpte ja 2 grejer till mig sj idag också.. Ett (stort) balsam, och ett läppsyl att ha i skolan, för de ja har i skolan är slut ;)

Meen nu ska jag iaf äta och dricka upp och tycka synd om mig själv så ja kan bli bättre :) vi ses imorn!

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards