sts

Alla inlägg under augusti 2014

Av Elise - 31 augusti 2014 09:36

Får se va ja får för saker idag rå :) ja e mest spänd över pengar, haha, de e typ de enda ja vill ha, för ja vill köpa lite saker från nätet, hehe ^^

Av Elise - 30 augusti 2014 21:13

Vaniljkvarg och saltade cashewnötter :)

Av Elise - 30 augusti 2014 13:40

Ja, det vart gott :)

Recept:
2dl kakao
1dl kokosolja
3/4dl agavesirap (jag hade med chokladsmak)
1 1/4 dl vatten

Sen vispa ihop allt med en elvisp :)

Man kan ha i lite saker efter smak också, jag testade med hallon, banan, och popcorn ;) banan vart godast ^^
Sen ska de stå i frysen ett litet tag också :) (inte i kylen som ja har på första bilden, då stelnade de aldrig)

Av Elise - 30 augusti 2014 13:36

Efter skolan så va ja å Tova, vart ingen boxning igår häller.. Vi gick iaf t Coop å köpte lite å äta och tänkte kolla på film, men vi va inte så intresserade av filmen,, haha..

Av Elise - 30 augusti 2014 13:35

Har gymmat nu, ska dricka en proteinshake sen duscha, sen äta lite mer :)

Haha, och typ i början av mitt pass, kom Irma och Isabell helt random och knackade på fönstret, haha, tur att ja va själv, hahah...

Men Aa, jag har inte gjort något speciellt alls idag. Mamma å brorsan är i Borlänge, ja ville inte följa med, för jah har inga pengar, och ja ville träna, haha.

Imorn ska vi iaf ha de andra firandet, så får se va ja får imorn då :)

Jag får städa idag också, eftersom att ja blir själv hemma.,

Frukost V

Av Elise - 25 augusti 2014 16:42

Vart på gymmet, körde ben, nu äter ja å laddar inför boxningen om 1h å 20 min ;)

Isabell följde med till gymmet dom första typ 20 minutrarna :) och när vi kom fram, kom ja på att ja glömde gymkortet, så ja fick cykla hem å hämta de igen (...) å under tiden hade Isabell lite kul med min mobil tydligen ;)

Av Elise - 23 augusti 2014 20:57

Chillar bara vid datorn just nu, de har jag gjort typ hela dagen.. Aa..

Ovido - Quiz & Flashcards