sts

Alla inlägg den 2 december 2015

Av Elise - 2 december 2015 16:06

Denna preworkout gillar jag!;) ananas, mandarin, 3 riskakor, 1 banan, jordnötssmör, sen en brödskiva stekt, med kalkon, äggvita, och champinjoner!:D dröm-mackan ju! Juste, sen lite hett vatten med riven ingefära, 1 hel citron, å kolloidalt silver :)

Och nu är onsdagen över också! En dag kvar till helg!:D fast umorn har vi matteprov.. Sen på tisdag har vi kemiprov.. Känns sådär..

Men iaf, idag har de vart brytdag, så vi har fått välja lektioner själva, och de var 4 valfria lektioner, sen på slutet i 1 1/2h var de inte valfritt.. Men de blev 2 mattelektioner å 2 SOlektioner för mig idag :p förhoppningsvis så går de bra på provet imorn nu! Fast de länns nästan som kemiprovet kommer gå sämre..

Och igår åt jag... Ja vad åt jag? Skrev ja inte de i ett inlägg igår? För ja har verkligen helt jävla hjärnsläpp.. Nej juste ja åt ju ba ett snack på kvällen som ja skrev om, sorryyy, haha..

Men ja vill äta min Goa preworkout å ta igen lite yt-videos nu, så ses sen!:)

Ovido - Quiz & Flashcards