sts

Direktlänk till inlägg 1 december 2016

Torsdag

Av Elise - 1 december 2016 09:21

Snart är veckan klar! Bara idag och imorn sen är de 2 dagars ledigt :) skulle ju egentligen på sparring nu på lördag, men de blir nästa vecka istället..
Men idag kanske jag ska vara kvar efter skolan å få hjälp med nån svenska uppgift... Men vi har svenska idag, så ska prata med läraren ifall jag behöver gå. Sen är de löpning ikväll! Men fårse lite hur de blir med de, har känt mig nästan lite halvförkyld denna vecka.. Och när jag skulle duscha idag var ja helt varm i ansiktet... Bara jag inte blir sjuk/får feber!! De skulle va väldigt dålig timing.. SM om 2v!

Boxningen igår gick också bra. Alla pass denna vecka har gått asbra hittills :) fan va skönt! Hoppas jag har den känslan på SM!

Jag har hittat en ny gröt..;) havregryn, chokladdryck från oatly, och en bar! De e gott, speciellt när baren smälter lite...;) köpte faktist 2 bars på gymmet nyss :p en dock typ "bounty" från nutramino eller nåt.. Inte de bästa, men jag vart väldigt nyfiken så jag var tvungen att testa;)

Och nu går vikten bra alltså!! Vi kanske skulle äta buffé idag på lunchen, och jag gav mig själv dealen att om jag väger under 57 denna vecka (som är min matchvikt) så får jag äta buffé idag... Ska alltså ha cheatday i vilket fall imorn, sen förmodligen baka i helgen hahaha men då blir de inte jättemkt äta iaf;) men gissa vad jag vägde då... 56.3 Helt otroligt.. Jag är så chockad alltså:p lite är vätska som ja tappat, men ändå! Vägde 57.3 förra fredagen :) har ju inte gått ner 1kg på 1v... Men har fortfarande gått ner lite :) och jag tror faktist ja hade vägt 56.9-57.0 typ annars också. Men sen ska jag äta bra nästa vecka igen med en liten cheatday på fredagen, sen är de ju SM helgen efter.. Så äter såklart bra den veckan också :)

Och i måndags körde jag ju ben, så körde rygg idag :) inget märkvärdigt... Körde 4 set latsdrag i kabelmaskinen, 3 set lat pushdowns/arm, 3 set enarms- latsdrag/arm, 4 set rygglyft, och 4 set sittande rodd :) sen avslutade jag med 4 set biceps curls med stång! Klarade faktist 7, 6, 6, 5 med 20kg- stången och har aldrig kört med den förut;)

Men så ser de alltså ut änsålänge :) lite Gotte (förhoppningsvis) idag, pizza och annat gott imorn (wiii!!) sen förmodligen löpning på lördag och bakning i helgen!:) wiho!
Juste, hade ju kemiprov och biologiredovisning igår... Vi fick redan resultat på proven, och jag trodde verkligen jag inte kunde nånting inför provet, men ja fick D!! Så lycklig:)

Nu ska jag inte bli åksjuk.. Vi hörs!:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise - 15 januari 2017 20:37

Nu är veckan slut. Ny vecka imorn. Och imorse fick jag faktist erbjudande på match, som jag tackade ja till. :) blir ett tufft motstånd, men det är i vilket fall lärorikt! Ska gå en förmatch på proffsgalan där matchen mellan Braekhus och Svensson 28 ...

Av Elise - 12 januari 2017 10:45

Snaaart är de helg!:D vår spanska var inställd, så vi hade matte 8.30, sen har vi svenska 12.45 och engelska och slutar tidigt! Tidigast på veckan iaf:) och har klarat mig väldigt bra å äta:) i tisdags var då första skoldagen efter lovet. Tisdag och ...

Av Elise - 9 januari 2017 11:05

Hejhej! De va längesen :) tog lite lov härifrån också;) men jag va ju utomlands 24-31! Gud så skönt de va å komma bort och inte tänka på å träna, och kunna äta vad jag vill. Vädret va helt okej. De va 20-22 grader varje dag, och vi solade 4 av dagarn...

Av Elise - 23 december 2016 11:33

Den här veckan har vart så skön... Fick lov i tisdags, hade vilodag då också. Sen har jag ätit vad jag har velat hela veckan!! Vääldigt mycket skit alltså ;) å de kommer fortsätta för är på Gran Canaria med all inclusive nästa vecka!!:D Men jag ha...

Av Elise - 19 december 2016 11:58

Snart jullov! Åh, är så nöjd med livet just nu :) vi hade precis spanska, vi gjorde nåt papper där vi skulle läsa en text sen göra typ 2 korsord.. Sen fick vi sluta 25 min tidigt, åt, och nu har vi matte 12.45 sen slutar vi!! Sen är de avslutning imo...

Skapa flashcards