sts

Alla inlägg den 3 december 2015

Av Elise - 3 december 2015 16:16

Blir en preworkout idag också!;) hur gixk de å dra ner på jordnötssmöret va?;p
Men de e en lätt träning ikväll. Bara med skugg och nån rond på mitsar :) så preworkouten blir 1 stekt brödskiva med kalkon och en stekt äggvita, 4 tjocka riskakor med banan, ich en med jordnötssmör, sen 1 apelsin och en true!:D

Och nu är de helg för min del!:D skönt att va ledig imorn..! Vi ska åka hemifrån kl 9 elr 10 troor jag..:) så sovmorgon! Såå niice!:D hoppas bara de går bra i helgen också.. Känner mig iaf bättre udag :) rekommenderar verkligen hett vatten med ingefära, citron, å kolloidalt silver!

Sen ikväll ska vi äta regnbåge också!:) lite lyxmat ;) har aldrig ätit regnbåge förut så de ska bli inteessant..:p

Och de har väl inte hänt nå speciellt i skolan.. Vi hade en redovisning som vi skulle göra klart på en lektion, så de va lite oväntat, men annat än de och matteprov har de inte hänt nå speciellt!:)

Och igår blev min middag kokad torsk med chilisås (kunde skippat såsen), och potatis, morötter, å champinjoner i ugn med olivolja, salt, å citronpeppar!:D

Men vi fårse om ja hinner slänga upp något inlägg imorn innan vi åker.. Ja kommer förmodligen inte få match förens på lördag elr söndag, men ja ska ändå me å väga in mig imorn :) men vi ses när vi ses!

Ovido - Quiz & Flashcards