sts

Direktlänk till inlägg 15 december 2016

Torsdag

Av Elise - 15 december 2016 09:12

Nuså! Sista riktiga skoldagen innan jullov:D spanskaprov nu direkt, sen lunch, svenska och engelska! Sen imorn åker vi mot SM på morgonen :) Wihoo!
Igår jobbade ja väldigt mycke me svenskan.. 2.5h tror ja...? Sen pluggade ja lite spanska också. Hoppas verkligen detta provet går bra!

Å i tisdags vare då idrott på morgonen. Vi körde nå lekar.. Sen kemi, då vi gjorde klart en inlämningsuppgift vi började med förra veckan, sen hade vi mattenationella, och till sist biologi :) eller vi hade nå annat i 1h (nå "föredrag" typ) så vi hade bara 20 min biologi typ ;) de va chill!

Och idag är alltså sista dagen då jag ska äta strikt... Måste ju göra de någorlunda imorn också, eftersom de först är invägning på morgonen, sen ifall ja får match imorn och vinner, eller ifall ja får match på lördag, så måste jag ju väga in mig på lördag också. Så snart är de över!! Efter lördagen kommer ja inte behöva äta strikt längre fram tills januari. Ska bli såå skönt! Ååh, va ja ska äta :)

Men nu måste ja plugga spanska.. Vi hörs efter helgen!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise - 15 januari 2017 20:37

Nu är veckan slut. Ny vecka imorn. Och imorse fick jag faktist erbjudande på match, som jag tackade ja till. :) blir ett tufft motstånd, men det är i vilket fall lärorikt! Ska gå en förmatch på proffsgalan där matchen mellan Braekhus och Svensson 28 ...

Av Elise - 12 januari 2017 10:45

Snaaart är de helg!:D vår spanska var inställd, så vi hade matte 8.30, sen har vi svenska 12.45 och engelska och slutar tidigt! Tidigast på veckan iaf:) och har klarat mig väldigt bra å äta:) i tisdags var då första skoldagen efter lovet. Tisdag och ...

Av Elise - 9 januari 2017 11:05

Hejhej! De va längesen :) tog lite lov härifrån också;) men jag va ju utomlands 24-31! Gud så skönt de va å komma bort och inte tänka på å träna, och kunna äta vad jag vill. Vädret va helt okej. De va 20-22 grader varje dag, och vi solade 4 av dagarn...

Av Elise - 23 december 2016 11:33

Den här veckan har vart så skön... Fick lov i tisdags, hade vilodag då också. Sen har jag ätit vad jag har velat hela veckan!! Vääldigt mycket skit alltså ;) å de kommer fortsätta för är på Gran Canaria med all inclusive nästa vecka!!:D Men jag ha...

Av Elise - 19 december 2016 11:58

Snart jullov! Åh, är så nöjd med livet just nu :) vi hade precis spanska, vi gjorde nåt papper där vi skulle läsa en text sen göra typ 2 korsord.. Sen fick vi sluta 25 min tidigt, åt, och nu har vi matte 12.45 sen slutar vi!! Sen är de avslutning imo...

Ovido - Quiz & Flashcards