sts

Alla inlägg den 15 december 2014

Av Elise - 15 december 2014 21:29

Träningen va sådär, ja kände verkligen hur mina fötter verkligen inte ville flytta på sig, alltså seriöst hahah, ja va pigg och ville verkligen köra hårt, men mina fötter ba nope. Och så hade ja ganska dålig koncentration oclså... Men de kom ut i slutet av träningen på mitsarna haha.. De tyckte min tränare också... Ja sa att ja vart irriterad, och att då liksom krämade ja ur mig HAHA lite svårt å förklara men Aa...

Imorn ska ja va hemma från gymmet, och dricka allt möjligt för att försöka bli lite bättre.. Men ja tror Lördagen blir nice, de e jah och en till som ska gå match, men jah ska gå på förmiddagen oxh den andra på kvällen.. Så.. Aa... De blir en heldag i Köping alltså..^^

Av Elise - 15 december 2014 16:06

När ja kom hem från skolan drack ja en kopp te och åt 2 mandariner å lite pistagenötter, å nu äter ja jordnötssmör, banan, å lite mandelsmör :)

Träning om 2h också, lite halvt taggad, haha ^^ men ja tror inte ja ska t gymmet imorn, ja vill inte träna mer än nödvändigt innan ja känner mig helt frisk... Ja känner mig inte speciellt sjuk men jag gör Pytte lite... Å de e de att ja har match i helgen också, som ja INTE tänker missa... Gått 1 match på hela säsongen... Ja hackar efter lite då, hamnade ju 2:a i min "klass" förra säsongen :o

Av Elise - 15 december 2014 08:01

Igår hade ja de lite mysigt me matilda! Från ca klockan 6 t typ 9:) vi badade bubbelpool och bastade lite ;) och åt massa gott!

Haha vi hade massa saker i ansiktet å typ 2 hårinpackningar, så nu är vi fresh and clean..;) iaf på utsidan.. Haha, alltså vilken skillnad de blir på min mage när jag äter onyttigt flera dagar, det är ju helt...! Liksom från helt normal till att känna sig 5kg fetare, hahaha... Och ja åt ju sånt varenda dag förut.,, snack om att min mage fått en omställning, haha... Bara för de ska ja äta bra hela veckan förutom på fredag, för då får vi ju jullov, så då slår ja vad om att vi får lussekatt å julmust haha ;) så nu har ja en förbestämd cheatday denna vecka, och jah SKA hålla mig till den nu! Och nästa vecka är de ju jul ;D då kommer ja nog äta väldigt mycke hah.. Men skönt de! Bara 2 veckor kvar på året :)) fast ja längtar typ ba t jullovet å julafton haha :)

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards