sts

Alla inlägg den 3 december 2014

Av Elise - 3 december 2014 20:01

Hemma från träningen, gick bra, kände mig slö men hade tydligen bra fantasi tyckte min tränare, haha, så de va väl helt okej :)

Ska fduscha nu, sen sätta mig vid yt och äta detta :)

På lördag ska ja upp t Ludvika och handla de sista julklapparna, ska t rusta å köpa fotledsvikter till mamma, för hon behöver lätta vikter och träna upp sin höft och sitt knä, som hon har problem med :) hoppas de har dom vikterna kvar, och att inte min brorsa tänkte snabbare ön mig och redan har köpt de, haha ;). Sen ska ja köpa julklappar de Irma issa Tova å Matilda :D

BB

Av Elise - 3 december 2014 16:00

Nu ska ja lägga mig i sängen å kolla på bb :) med lite jordnötssmör- och chokladklumpar och äggröra ;D gött!

Förresten så har vi matteprov imorn! Fan alltså...

Hoppas min sheinside beställning kommer snart.,. Den borde komma senast på fredag :o

Men nu ska ja iaf mumsa i mig dehär..:)

Ovido - Quiz & Flashcards