sts

Alla inlägg den 2 december 2014

Av Elise - 2 december 2014 19:39

Nu e ja nöjd :) elr halvt iaf, haha, körde lite lätt träning när ja kom hem från ridningen :) som btw va den sista också..

Alltså jag ville till gymmet, och självaste träna, men de dryga e liksom stt cykla dit,,, hatar att cykla, och så äre kallt på de.,, njaa alltså,,, men men, ska dra mig dit på lördag!

Av Elise - 2 december 2014 16:24

Testade äppelteet och müslin från Finland ny :) müslin va god, och teet va okej, va ganska gott :) men föredrar citronteet, för de smakar inte lika mycket hihihi

Av Elise - 2 december 2014 15:15

På söndagen så åkte vi ju hem, så vi hann bara äta frukost så åkte vi, och gjorde några stopp på vägen :) och kom hem ungefär klockan 2/3^^

Av Elise - 2 december 2014 15:12

Idag var vi i Helsingfors, och shoppade och bara hängde runt :) de va inte precis de finaste vädret men de gjorde inte så mycket ^^

Sen på kvällen så åt vi på restaurang, och då beställde jag oxfilé med potatisgratäng (potatisgratängen låg i en skål på sidan) och jag trodde först inte att jag skulle bli mätt, men jag vart proppmätt, hahaha... Jag och brorsan orkade inte ens efterrätt, så vi handlade på taxfree medan dom andra satt kvar ^^

Btw så är dendär klumpen potatis, haha

Av Elise - 2 december 2014 15:07

På fredagen åkte vi upp runt 12, men de va köer så vi kom fram typ halv 4, så vi fick gå på båten direkt :) och runt klockan 5 så åt vi :) sen hände de inte så mycke mer, alla var trötta och de fanns inge intressant underhållning så vi handlade bara lite på taxfree och latade oss i hytten ^^

Av Elise - 2 december 2014 15:04

Är hemma från skolan nu, och vi hade brytdag halva dagen :) alltså att man får välja lektionerna själv, ja tog först matte, sen svenska, ich sist SO :) gjorde typ ingenting men Aa..

Orkade inte träna idag.... Har väldigt dålig motivation nu alltså... Inte tränat på gymmet på över 2 veckor nu :S men jag SKA göra de på lördag.. Jag måste!'

Ovido - Quiz & Flashcards