sts

Alla inlägg den 6 december 2014

Av Elise - 6 december 2014 20:03

Haha, ååh vilken träningsvärk i ryggen ja kmr ha imorn... Har slagit in 17 julklappar.... 7 till familjen och 10 till kompisar... Haha;p kke handlar nåågot mer till min mamma elr brorsa innan jul, fårse :)

Men har gjort ett pepparkakshus idag :D eller min brorsa byggde ihop de å ja dekorerade ;) men aja! Ska va bomull ur skorstenen och runt om huset också men de ska vi fixa imorn när de e helt stelt :)

Ska nu äta lite plättar, gjorde dubbel "smet", alltså 2 bananer och 4 ägg :)

Jo btw, igår (och idag) vare cheatday :) igår åt vi pannacotta i skolan (mummmms) och på kvällen va vi i kyrkan i 6 h, och då åt vi hembakad pizza å godis å julmust å lite sånt :) haha, och idag har ja ätit passa pepparkakor (så dom skulle ta slut för ja ska baka nya nästa helg) och massa non-stops när vi byggde pepparkakshuset :S men ja har faktist skött mig väldigt bra denhär veckan :) lite mörkchoklad bara, men de är inte så onyttigt! Om de inte e massa socker i ofc, men de va de inte i chokladen från båten :) den va sötad med stevia :))

Jo, vi fick massa melon och exotiska frukter på torsdag och fredagen i skolan :D

Jag testade en av barsen ja köpte förut idag också :) den va god! Den smakade faktist mer "naturligt" än alla andra bara ja har testat! Ja tror faktist att Quest-barsen är bättre än vanliga bars, ja har för mig att ja har sett och läst flera gånger de, de e inte lika "hemska" saker i dom :)

Ja höll mig btw väldigt mätt efter frukosten! Inte vart hungrig på hela dagen! Kanske borde äta lite mer protein till frukost..:) tror nog muffinsen och jordnötssmöret gjorde sitt alltså...

Har tränat min högra arm bara nyss också, haha, för ja har mer muskler på min vänstra arm än min högra D: och de synns också :s förmodligen för att man jobbar mer med vänster armen i boxning, man går och jabbar med den.. Haha.. Ska jobba upp min högra arm lite, mina triceps är de som synns mest att de är ojämna... Och så körde jag magträningen här nere! Den brände gott kan ja lova ;)


 

Av Elise - 6 december 2014 14:53

Här ät lite minisshopping jah köpte till mig själv idag ;) inte precis de dyraste haha men Aa ^^ ett skal behövde kag, för har ba 2 st till min iPhone 5S och ett är helt repigt och smutsigt (de ja har nu) och ett plånboksskal som är helt tradigt å fult haha... Så dehär vart ja nöjd med ;)

Av Elise - 6 december 2014 13:44

Fin lunch va? 4 julskinkor ich en muffin, haha, men Aa städning idag... Ska nog börja med mitt rum,,, vet int om vi skulle hämta en julgran idag? Kanske..:) men om ja orkar och har tid ska ja sätta upp min julgran inne på mitt rum sen :D och slå in julklapparna, så dom kommer ur vägen och jag har nåt att lägga under granen ;)

Av Elise - 6 december 2014 13:33

Vart inget gym idag heller.,. Herregud... Ja va ju taggad ;( cykeln va kvar vi skolan, så ja ba äsch ja kör hemma, så ja kör nånting iaf, sen så stängde soptippen klockan 12, så vi var tvungna att åka på en gång... Suck... Ska väl FÖRSÖKA träna litegeanna lite senare ifall inte nånting kommer ivägen för de heller...

Men nu har ja köpt de sitta julklapparna :) 2 t mamma och en del t kompisarna ^^

Av Elise - 6 december 2014 09:28

Nu äter ja frukost, oh ska t gymmet om typ 2 h! Äntligen! :) men är int så taggad på vädret ute :/ har blivit snö och kallt... Usch.. Men! Ska försöka cykla, ich får se om de går, haha, sen ska ja å min brorsa upp t Ludvika igen, haha, å köpa dom sista julklapparna :) för har fått min månadspeng för december nu :))

Sen idag/imorn ska ja å Matilda ha myskväll! Dr blir Skooooojj :D

Ovido - Quiz & Flashcards