sts

Alla inlägg den 23 juli 2016

Av Elise - 23 juli 2016 16:14

Idag skulle de ju efentligen vara vilodag, men har inget bättre för mig och 2 andra skulle träna så jag stack ner till gymmet! Men ska inte köra något speciellt.. Ska köra lite roddmaskin och frivändningar :)

Igår var de ju cheatday.. Åt 3 mackor till frukost, och jordnötssmör å Nutella.. Ganska mycket mer än de på bild ;)
Sen åt jag faktist inget mer förutom 3 skivor skinka efter gympasset innan buffé! Blev väldigt mätt alltså.. 2 tallrikar mat och 1 tallrik efterrätt.. Sushi är förvånansvärt mättande alltså!

Men ska träna nu, sen ska jag sticka å bada med 2 st, käka på pizzerian, sen chilla me dom ikväll.. Sen imorn ska jag köra mitsar med min tränare klockan 10 på morgonen...

Men ni ser gårdagens pass nedan.. Hoppas ni får en fortsatt trevlig helg!:D


Roddmaskin:
2 min lugnt tempo
20/10sek intervaller i 4 min
2 min lugnt tempo
20/10sek intervaller i 4 min
2 min lugnt tempo
(14 min sammanlagt)

Latsdrag i kabelmaskin, 12x4

Lat pushdowns i kabelmaskin, 10x4

Stående rodd, 10x4: 30kg

Raka marklyft med tårna inåt, 10-12x4: 20kg

Rygglyft: 10x4

Ovido - Quiz & Flashcards