sts

Alla inlägg den 30 oktober 2015

Av Elise - 30 oktober 2015 16:03

Nu har vi vart på hårmineralanalys å lite sånt.. Har också fått med mig en jojobaolja och nytt macapulver hem ;)
Men vi vart klara ungefär halv 12, så på plats köpte mamma också en mighty bar till mig, så åt hon en banan.. Har druckit jätte mkt idag btw å ja slutar ju inte va törstig.. Men påvägen till nånstans å äta åt ja å baren, sen vart de thaimat :p när ja tänkte efter, jävlar va flottigt de e alltså.. Vart faktist nästan illamående mot slutet haha.. Sen friterat på de.. sen ska vi äta revbenspjäll ikväll pckså haha! Men lite fredagskäk ;) å juste, så har ja käkat lite naturgodis oxkså ;p
Men ja va verkligen jättetrött efter dedär besöket alltså.. Sov i bilen påvägen hem efter vi ätit också.. Elr ja kanske vart trött av maten också? För sån mat får man ju inte direkt energi av haha.. Mamma va också jäkligt trött.. Och btw, de verkar som ja har ett järnöverskott också.. För nån månad sen hade ja underskott haha! Kan de va för alla bönor ja har börjat äta..?;)

Så detta blir då preworkouten nu :) är så jäkla trött, så behöver en sånhär true just nu för å få lite koffein.. Sen 3 riskakor, med banan å rissirap, å 4 dadlar me kanel :) sen lite mer naturgodis som int va me på bild ;)

Och de ja kommer ihåg från näringsterapeuten idag va att ja skulle massera bakom käkarna ocu lite i nacken, för de kunde bero på min yrsel, sen skulle ja göra en stretchövningar för ryggen, då man ligger på rygg och drar upp knäna mot bröstet och kramar om :) sen skulle jag andas djupare ocy sträcka på mig när ja sitter ner :p så de ska ja försöka komma ihåg!:)

Ovido - Quiz & Flashcards