sts

Alla inlägg den 9 oktober 2015

Av Elise - 9 oktober 2015 23:24

Nu är ja minst sagt mätt! Sprang in på Ica när vi åkte hit å köpte lite lösgodis, som ja ätit upp, kanske fortsätter cheatdayen imorn vem vet ;) men lite lussekatter blir de!

Men efter lunchen idag har ja ätit lösgodis å 2 äpplen som mellanmål, å klockan 8 åt vi middag.. Va hungrig, så de satt bra! Oxfilé med potatisgratäng, skagenröra, aioli, å sallad..! Sen paj som efterrätt! Kunde inte bli bättre alltså!:D SÅÅÅÅ gott!!

Men annars har ja ju bara vart i skolan idag då.. Så har alltså inte hänt nånting speciellt :p packade klart de sista när ja kom hem.. Å jo, beställde 2 par lindor när ja kom hem från skolan också!:D dom kommer nån gång nästa vecka..:)

Och imorn ska jag å mamma leta vinterjacka till mig, och sen baka lussekatteeeeeer! Alltsåå, ni förstår nog inte hur taggad jag är! Alltså, lussekatter är nog verkligen det bästa jag vet! Älskar all julmat!! Fan, nu vart ja å längta till julen.. Haha!

Men fan alltså va ont i magen ja fick, åt mig proppmätt på mat, sen paj ett litet tag efteråt, sen resten av godispåsen.. Uuuuhhh.. Nu vill ja inte se godis på minst en vecka! Men lussekatter känns okej..;)
Och juste, frukosten var gröt med äggvitor, banan, kakao, maca, å honung!

Ovido - Quiz & Flashcards