sts

Alla inlägg under mars 2015

Av Elise - 14 mars 2015 12:58

Nu har ja en ny header! Va tycks? Själv vart ja nöjd :) den blev större än den gamla också!:)

Av Elise - 14 mars 2015 11:36

Min lunch idag! Lite saltad spenat oxh broccoli, sen lax!:) mm!

Innan ja tränade gick ja också ut å tog lite kort i trädgården :) haha, ja fick lite timing på bilden högst upp, för Zimba rusade in i bilden oxh Mia hoppade iväg ;) sen gjorde ja några försök till att stå på huvudet, haha!

Av Elise - 14 mars 2015 11:04

Har nyss gjort det här nedanför! Phu! Gjorde översta som uppvärmning, och understa som självaste träningen :) ajaj mina armar! Haha:)) men ja gjorde inte squats, för ja har sån träningsvärk i låren :p gjorde bara dom på uppvärmningen!

//btw, man bränner inte 100kcal på första bilden som dom påstår ;) då skulle man bränna 1 kcal per rep, å de gör man inte.

Av Elise - 14 mars 2015 08:34

Vaknade för typ 45 min sen.. Haha, ja somna tidigt igår! Ja va astrött efter ja hade sprungit haha:p

Å nu sitter ja i sängen å äter "lite" frukost :) äter en skål med frysta hallon, havregryn, å fil, sen en skål med ananas och vindruvor, sen 1/2 litet 4% kesopaket (inte 3 som ja skrev förut) ja tycker ju inte om 4%, för den har lite annan smak :/ men den går ut imorn oxh vi har ett mini i kylen som vi köpte igår så äter upp denna först!:)

Ja tror btw ja skulle tagit mer havregryn, tog typ 1/2 dl :p men alla hallon har klumpat ihop sig till en stor frost-klump nu.. Haha..

Av Elise - 13 mars 2015 18:56

Jahopp, då har ja sprungit då! Fast är dock helt slut och orkar inte ens göra några mag- och armövningar.. Haha.. Får kanske gö de imorn..:) men ja kommer absolut INTE att träna ben imorn kan ja säga, haha! Ja märkte efter ca 5km att ja va trött i vaderna, men trodde inte de va nån big deal, sen nu när ja satte mig vid köksbordet i kanske 30 sek, sen ställde ja mig upp för stt ta vatten, så kände ja hur jävla ont i låren och vaderna de gjorde, haha! Alltså verkligen, är HELT DÖD i benen! Så kan ju nästan redan förbereda mig för träningsvärken ;)

Om ja har lust tänkte ja kö lite överkropp imorn här hemma :)

Och nu ska ja äta 3 revbensspjäll som kvällsmat.. Så ja kan trycka i mig lite goda proteiner!

Btw, sprang 7km på 40 min.. Asså, lugnt rekord! Och ja sprang varje km på ca 05:37 :o alltså.. Va..!? De e typ asfort för mig, för ja har så korta ben, å ja kommer ihåg förut att ja sprang på mellan 7 och 8 min!! Så har ju förbättrat mig hur mycke som helst, och dehär e första gången jag springer för iår, och jag har inte sprungit sen förra sommarn! Hur. Nöjd. Som. Helst..! :D

Av Elise - 13 mars 2015 17:09

Ena tränaren e utomlands och andra har feber, så de blir ingen träning :/ fast ja överväger dock starkt ifall jag istället ska ta en jogg oxh kanske köra lite armhävningar och situps..;)

Här är en plankstek som vi åt för ett tag sen.. Den hade vart riktigt god nu!

Av Elise - 13 mars 2015 16:15

2 msk jordnötssmör, frysta hallon, ansnas, 1/2 äpple, å vindruvor :) skålen är överfull, haha!

Träning om typ 1 1/2h :) blir nice de, å imorn ska ja få cykla till gymmeeeeeeet :D:D:D så niiiiice.. Å på söndag blire sko-shopp:D

Av Elise - 13 mars 2015 08:32

Håhå.. Varför har ja inte kommit på dehär tidigare? Asgott ju! Hade samma smet som till bananpannkakor oxh gjorde 1 hel våffla :) och med choklad oxh lite mikrade hallon blir de ju oemotståndligt! Har ni inte testat detta måstr ni gö de.. Bara 1 banan å 2 ägg.. Enklare än så blir de inte :)

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards