sts

Alla inlägg under mars 2015

Av Elise - 20 mars 2015 20:09

Nääe, nu har de kommit snö igen :'( blev typ helt deprimerad.. Har kommit typ 1-3cm :(;(:( de som äntligen började bli varmt, å solen sken, imorse regnade de bara, sen typ klockan 11 började de snöa, och har snöat HELA tiden ända sen dess, och de snöar fortfarande :( vart typ helt otaggad på allt.. Undrar om ja ens orkar dra t gymmet imorn... Om mamma också ska dit så vi åker bil så följer ja me, annars tänker ja ba träna lite lätt hemma... För alltså ååh vinter är typ de värsta ja vet... Blir typ deprimerad av snö hahaha.. Bara runt jul vill ja ha snö, och på nyårsafton, men sen skare bort..

Träningen gick lite sådär, va ganska trött, och va typ helt lila under ögonen, haha.. Men vi körde ganska lätt också, körde ba uppvärmning, 3 ronder skugg, sen 4 ronder säck, å så fick jag kl lite mitsar, sen vare ba styrka... Fast fick dock till ett härligt superset på mage ;) trodde inte ja hade sån ork i magmusklerna men jojj de hade ja visst ;) körde allt nedan utan någon vila emellan!

50 situps (med slag)
20 crunches
25 reverse crunches
20 leg lifts
10 Jack knives
30 sek hollow hold
15 flutter kicks
15 scissors
1 min planka
10-7-5-3-7 armhävningar
1 min planka
40 bicycle crunches
1 min planka
Ett tags vila
2 min planka

Så Aa, på de viset vart träningen ju lite bättre ;) skulle bli jävligt glad om ja får träningsvärk i magen imorn :D
Åh, hoppas mamma kan skjutsa t gymmet, för ja vill dit, vill bara inte cykla/gå i snön :( kan de inte bli sol imorn å smälta bort all snö!!

Just nu väntar ja på mat, som är klar om typ 1 min, å åt lite keso nyss :)

Av Elise - 20 mars 2015 16:05

Taggad på preworkouten haha ;) en liten försmak på cheatdayen imorn, 1 msk jordnötssmör, ett glutenfritt bröd med stekt ägg, å den sista Celsiusen!:D alltså den sista som jag inte smakat, så alltså har jag smakat alla förutom denna :)

Och vad tycker ja om citron/lime-smaken av celsius då?
Jo men den e ganska god ju :D ja e inte så mkt för citron överhuvudtaget, men denna va okej!:D först smakar den lite konstigt, men den blir godare å godare :) den är mångas favorit, men jag tror att min favorit typ e apelsin elr.. Ja, kanske faktist denna lite :) men ja kommer inte riktigt ihåg alla smaker, för de e så långt mellan ja dricker dom, haha! Men Aa denna kommer ja nog köpa igen :) men tror ja ska köpa apelsin nästa gång, för ja har lite glömt hur de smakar ;)

 Hoppas ja inte får en koffeinchock idag igen ;)

Av Elise - 20 mars 2015 15:36

Köpte på matrasten en godispåse å en celsius :D:D vart ganska mkt godis dock.. Men imorn ska ja ha cheatday :D kommer inte äta upp hela godispåsen, men kommer säkert spara till nästa helg, om ja kan ;)

De ser inte ut som de e så mkt godis men ja tog en del ;)

Av Elise - 20 mars 2015 08:35

1 proteinbröd med 1 stekt ägg, å en skål med fil å frysta hallon å blåbär :) tänkte nog inte så mkt när ja gjorde denhär skålen, haha, den går ju knappt å äta, den e iskall;p

Av Elise - 19 mars 2015 19:25

Blev 1 glutenfritt bröd med ett stekt ägg å lite räkor ;) enkelt å mummmsugt!
Jag är inte riktigt söker, men ja tror ja kommer ha lite cheatday hela helgen ;) för imorn tänkte ja köpa en marabou (vet inte om js ska köps en stor ele liten) den antingen småsmaska på hela helgen, elr äts upp på 1-2 dar ;)

De känns btw såå skönt att ja äntligen kan hålla mig till att bara ha cheatdays på helgerna :DDD

Av Elise - 19 mars 2015 16:18

Mm ;) en äggkopp me russin, vindruvor, mango, banan, hallon, blåbär, å jordnötssmör :D mums!

Nu är ja iaf me Isabell å vi spelar lite GTA ba :)

Av Elise - 19 mars 2015 07:04

Frukosten idag fick bli 1/2 litet paket med 10% kvarg, (visste inte ens att de fanns så hög haha) sen 1/2 äpple, 1 skiva ananas, å ett hemmagjort glutenfrittbröd med ett stekt ägg på :D

Idag har vi en såndär dryg dag... Den drygaste på hela veckan tom.. Och vi har säkert läxa i spanska men har ingenaning vad förnåt. Meen ja ska klara mig igenom den, så blire sovmorgon och fredag imorn :) nice de!

Av Elise - 18 mars 2015 20:15

Nu är ja hemma från träningen, och, haha, ja tror ja fick en koffein-chock :p för ja va helt skakig och kände mig svag på träningen hahaha. De gick över ett litet tag i mitten av träningen typ, men sen kom de tillbaka på slutet igen.. Hah, uhh Asså.. Ja e inte van me koffein:p dricker ju aldrig läsk elr kaffe elr nå sånt :p men ja brukar ju inte bli så av celsius? Antingen va den nya lite starkare, elr så äre för att ja ätit lite halv-kasst idag :p inte så jättefarligt men lite rörigare än de brukar va :p elr kanske en blandning av båda ;)

Nu äter ja iaf ett heeeelt stort paket keso, med 1/2 äpple å 1 banan! Haha alltså 500g keso :p

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards