sts

Alla inlägg under mars 2015

Av Elise - 4 mars 2015 20:29

1 litet paket keso, 6 kalkonskivor, å lite vindruvor!:)

Träningen gick bra, men ja har ont i halsen nu :( inte kul :(:(:(

Av Elise - 4 mars 2015 16:19

De känns som min blogg e ganska tråkig nu förtin.. Händer liksom ingenting i mitt liv just nu :/

Men min preworkout e en överfull sked med jordnötssmör, mango, ananas, vindruvor, å keso :D idag på träningen blire sparring å mjölksyra..! Usch, är inte taggad, haha..

Av Elise - 4 mars 2015 10:11

Hm, vet inte om dehär va nog t frukost, är lite hungrig nu, å de va ganska lite :/ menmen, har 1 lektion till sen äre mat iaf :)

Fil, 1/2 banan, 1/2 äpple, 1/2 dl havregryn

Tog inge bild dock kom ja på nu hehe

Av Elise - 3 mars 2015 19:10

Ojoj vilken kvällsmat..:D ingen orkade göra mat, haha, så mamma åt rester från igår, min brorsa vet ja inte va han ska äta, å ja äter detta :D ja va inte lika lat som mamma ;)

Sallad, morot, vääldigt mkt gurka, 2 ägg, och ca 125g keso :) alltså en liten förpackning, haha :D

Av Elise - 3 mars 2015 16:06

Är hemma från gymmet nu! Va väl ett hyfsat pass, som ja förutspådde ;) körde bara knäböj och Benpress! Körde 6x2 med vikter mellan 20-35 kg på knäböj, sen körde ja bara lite hejvilt med lite olika sets med minst 10 reps, med vikter mellan 18-52 kg :)

Nu sitter jag i köket och dricker en äcklig proteinshake... Haha... den har knappast en behaglig smak :S måste hålla för näsan när ja dricker haha! Men när ja druckit upp (har typ halva kvar) så ska ja gå upp och sätta mig framför datorn, och äta de ja har i den lilla skålen där ;) mango, Ananas, chokladbollar, och kalkon!:D de e bara typ 200 ggr godare!

Jag fick btw beröm på gymet för mina knäböj, haha :) andra gången de händer ;) men de känns ju skönt, för trodde ja hade tappat lite teknik, men de blir svårare att köra knäböj utan stång tycker jag! Haha, lite konstigt kanske..:)

Av Elise - 3 mars 2015 07:04

Åhåhåhå :3 fast kommer nog bli lite senare än vanligt idag..;)
Ananas, mango, vindruvor, 6 kalkonskivor, och 1 msk jordnötssmör!:D

Av Elise - 2 mars 2015 20:19

Nu är faktist första gången på väldigt länge som jag är hungrig.. Jag är aldrig hungrig :p de e iaf ett tecken på att ja äter bra ;)

Men äter en Riiiktig portion med keso och 5 kalkonskivor så får vi se sen :D

Imorn ska jag nog kö ett hyfsat lätt gympass, tänkte bara köra knäböj och Benpress :)

Av Elise - 2 mars 2015 16:05

Känner mig ganska puffig idag... Blev de efter min andra middag igår haha, sen har de inte försvunnit..:/ vart värre än efter cheatdayen haha!

Btw kommer ni ihåg på nyårsafton när jag sa att jag skulle till London över påsk oxh till Grekland i höst? Well, vi ska nog skippa London och bara åka till Grekland..:/ men vi ska åka till exakt samma ställe som vi va förut, haha, alltså verkligen exakt, vi ska bo på samma hotell som för 5 år sen, hahaha... Hade nog ganska velat se nå nytt, men är iaf spänd på stranden vi ska till, tror den hette nånting me sagostranden, det är rosa sand och klarblått vatten :D fast ska liksom inte klaga, kommer ju liksom utomlands, så de är ja nöjd över :)

Ovido - Quiz & Flashcards