sts

Alla inlägg under december 2014

Av Elise - 11 december 2014 17:55

Detta blev då kvällsmat :) fast tror ja kommer ta något mer sen.. Tvek alltså om ja kommer klara mig så bra på lite (fast ganska mkt) gröt ;)

Puh

Av Elise - 11 december 2014 16:16

Nu är ja hemma efter en till timmes skridskolektion! Och jo jag åt en lite annorlinda frukost idag för att bara mig :)

Men idag i skolan så höll dom på å göra julmat tills imorn, så vi var tvungna att sitta i typ 1/4 del av "matsalen" och äta från mini- frigolit skålar... Och vi fick äta lite makaroner och köttfärssås.. Så nu är ja glad att ja är hemma igen efter typ 5h och får äta lite lax å ett ägg!

Av Elise - 10 december 2014 20:13

Dehär äter ja då eftet träningen :) träningen gick bra, :) måste bara ändra min mentala inställning lite tror kah, ibland stoppar ja mig själv när ja ska slå ett slag, fast jag vet att ja kan.. Både ja å mina tränare har sett de men ja kan liksom inte trycka igenom alla gånger :/ men de blir bättre å bättre! Förut hindrade ja mig själv nästan varje rond, och idag tänkte ja inte ens på de!:)

Fast btw, ja åt inte avokadon, för mamma berättade att den va möglig, hahaha...

Av Elise - 10 december 2014 15:52

När ja kom hem och såg stt de fanns godis så gick jag crazy Asså.. Och ja menar de! Ja venne riktigt om de va så smart eftersom ja å Matilda hade tänkt äta godis i helgen, så de kmr bli 2 stora (3 med chokladboll och julmust på fredag...) cheatdays denna veckan alltså.. Jahopp.. När man börjar med gymmet igen så går alltså magen crazy...

Ok, ätit 2 mackor, lite "jordnötssmörsklumpar", geisha,.. Godis... Ojoj alltså, hoppas vi kör hårt åå träningen ikväll,,

Av Elise - 9 december 2014 19:00

Till kvällsmat blir de en Questbar och spaghetti och köttfärssås! Ska nog ta å beställa en helt låda med Questbars nån gång :) blir nog om ett gaanska halv långt tag men haha Aa ^^ ska hitta någon smak som ja verkligen gillar ;)

Av Elise - 9 december 2014 15:51

Nu har ja vart på gymmet igen! Äntligen!:D och efter de äter jag då fyra brännheta mackor (som smöret tom smält och sjunkit in i mackorna) 2 ägg, pyttelite av den kvargen som var kvar, och chasewnötter :) får se va ja äter sen ^^

Nu har de som ja beställde från sheinside kommit! Eller de kom i fredags, och hämtades ut igår, och öppnades idag, haha ;)

Kjolen var också i perfekt längd! Trodde den skulle va för lång, :))

Och ja jag lånar spegeln i mammas rum för ja e så pro och har ingen egen helkroppsspegel ;)

Dehär åt ja efter träningen igår också, lite kvarg med köttfärssås å spaghetti ;)

Av Elise - 8 december 2014 16:12

En soldat som slåss i ett krig mot aliens finner sig fångad i en tidsloop av sin sista dag i strid. I takt med att han samlar på sig erfarenhet blir han skickligare längs vägen.

Ja håller på att kolla på edge of tomorrow! Och jag är precis i slutet av filmen. Det är rn Science Fiction/Action blandning, och ja gillar oftast inte Science Fiction, men denhär filmen är bra!

Jo, vi hade inga bananer hemma, så fixk äta dehär ist ;)

Av Elise - 8 december 2014 14:49

Nästa äter ja om 1h ;) men lite mandelsmör (almondbutter) med äpplen och 3 mackor! Mamma tog den fjärde haha..

Tänkte äta banan å jordnötssmör om 1 h ^^

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards