sts

Alla inlägg den 14 november 2015

Av Elise - 14 november 2015 09:38

Frukostdags! Macagröten blire :) inget speciellllt..
Men jag trodde att alla skulle ner dit halv 11, för å fixa allt å så, men de gällde tydligen inte oss som ska gå match.. Då får ja väl slöa mig halva dan :p å då tänkte ja att ja ska packa väskan å byta sängkläder ubder de kommande 5h..:p vi ska nämligen va där till invägningen som är klockan 15.. Å ja tror vi skulle ner till nå restaurang å äta efter invägningen :) har för mig de! Hoppas de..;)
Men igår på träningen vare bara lätt träning, såklart, de blev bara 3 ronder säck, 3 ronder mitsar, och väldigt lätt styrka :) bara 1 min planka på varje sida..
Och sen efter träningen åt ja en välförtjänt middag! Nämligen 1/2 eller lit mindre än 1/2 kebabpizza!:D de va mums.. Fårse va vi ska äta idag då :p elr btw, efter galan kanske ja inte äter nå jättestort, för galan e ju slut runt 9 ungefär.. Elr mamma å brorsan kommer ju ha ätit innan galan, men ja kanske får stå å fixa nåt efter.. Elr om nån pizzeria e öppen kanske ja köper en pizza eller en rulle elr nåt..;) vi fårse!
Men nu hoppas vi att de går bra för alla hemmaboxare på galan här! Håller tummarna på att detta blir min första vinst på hemmaplan! Jag ska bara ta de lugnt i ringen och inte bli uppstressad.. Vi ses ikväll!

Ovido - Quiz & Flashcards