sts

Alla inlägg den 4 november 2015

Av Elise - 4 november 2015 16:12

Alltså, de känns nästan lite som ja nästan håller på å bli sjuk.. Goppas verkligen inte!! Alltså de e inte sågär stt ja har ont i halsen elr är snorig som ka brukar va, men ja har lite huvudvärk/illamående ibland.. Så brukar ka sldrig ha när ja e förkyld..? Menmen.. Bara ja INTE, blir sjuk innan galan..!! Har sett fram emot de sen sommarlovet.. Tänk stt de är nästa vecka!!

Men blir en Basic preworkout idah.. 1 glas apelsinjuice, och 4 normaltjocka riskakor, varav 1 med väldigt mkt jordnötssmör, men alla med rissirap och banan..! Och jag åt en banan och en mighty bar i skolan.. Sen potatissoppa med 3 mjukmaxkor (dock rätt små) haha! Allrså har börjat bli väldigt hungrig..? Kan de va för matsmältningsenzymerna jag tar till nästan varje måltid..? Så maten kanske försvinner fortare vad vet jag haha..

Men de känns som stt de va nånting jag tänkte säga.. Men ja kan inte komma på vad det va..? Äsch, antingen kommer jag på de elr så gör ja de inte..

Men igår åt ja iaf en nice middag! Använde upp morötterna vi hade kvar i kylen innan de blev gamla.. Så jag hade alltså potatis, morot, å en gullök med olivolja, salt, å lite för mkt citronpeppar på 225 grader i en kvart i ugnen!:) ja brukar skära bitarna väldigt små i ugnen, så blir de klara mlt fortfare :) i vanligafall brukar vi ha inne klyftpotatis å sånt i minst 50 min..
Men mer än de åt ja bara 1 förpackning blandade bönor och ett glas apelsinjuice till middag!:) gott, enkelt, mättande, och veganskt!;) jag försöker göra de så gott som möjligt att äta veganskt.. Så folk ser att de är mer än sallad veganer äter ;) jag är ju dock inte vegan, men äter mycket veganskt och intresserar mig i de! Och äter också mer å mer veganskt/vegetariskt :)

Meeen, nu ska ja äta upp mina riskakor, köra ett boxningspass och verkligen hoppas att ja håller mig frisk, så ses vi när vi ses!:) hade braaa!

Ovido - Quiz & Flashcards