sts

Alla inlägg den 23 november 2014

Av Elise - 23 november 2014 19:16

Idag har jag hållt mig mätt, skulle gissa att de är pga pistagenötterna haha..
Nu ska ja äta kvarg och granatäppelkärnor och en mandarin med en kopp te :) kanske får i mig något mer lite senare igen..:)

Av Elise - 23 november 2014 15:51

Mitt favoritsnacks skulle ja nog säga är pistagenötter..;) dom är både nyttiga och goda!

Till lunch åt ja schnitzel, och nästa helg ska ju vi åka till Helsingfors igen!:) skulle dock bli glad om min sheinside beställning kunde komma innan dess..:/ men ska nog komma på några eller något tidsinställt inlägg tills vi är på kryssning :) kommer nog lägga upp ett på fredagen innan vi åker, fick vara ledig från skolan (y) ^^

Av Elise - 23 november 2014 13:34

Sådär. Nu är sängen nybäddad och rummet dammsuget :) fårse när/om ja slår in mammas julklappar sen...;)

Nu ska jag iaf mysa ner mig med mobilen, te, och pistagenötter :)

Av Elise - 23 november 2014 10:48

Ska kolla på bb medan ja äter frukost ^^

Sen ska ja försöka slå in mammas julklappar, och dammsuga ich torka golvet i köket, för de är inte speciellt vackert sen igår, haha, sen får vi se om ja gör nå mer ^^ kanske, men bara kanske, orkar ja dammsuga golvet i mitt rum och byta sängkläder ;)

Av Elise - 23 november 2014 10:42

Igår va Irma å issa här, vi härjade lite här å var..;) och åt massa, både äckligt och gott..

Men nu äre morgon..("morgon") och ja ska äta bananpannkakor :) men innan ja gick ner, så körde ja dehär :) :

Ja tänkte kö 15 min yoga också, men de orkar ja inte på morgonen... Inte för att ja e trött eller så, men ja vill bara äta direkt när ja vaknar... Haha..

Skapa flashcards