sts

Alla inlägg den 22 november 2014

Av Elise - 22 november 2014 18:54

Vi skulle åka buss till Ludvika och gå på hemmakväll, men vi är så pro så vi missade bussen me typ 10 sek,,, hajahaha vi missar alltid bussar och tåg.,,

Men nu sitter ja å issa i köket, sen ska Irma komma lite senare :)

Av Elise - 22 november 2014 16:09

Nu är ja hemma från Ludvika, och ska kke dit om typ 1h å 15 min igen, haha:) men ja köpte 5 julklappar till mamma, som blev 511kr:)

Ja köpte en ljuslila badsvamp (ej med i bilden)(25kr), ett ljus med bark runt(129kr), en morgonrock, som är marinblå men den ser svart ut på bilden(299kr), och en massageolja från aroma(69kr) och sist, en duschtvål från aroma :) (49kr) och så hade ja mammas klubbkort så ja fick 60kr rabatt ;)

Men Aa, min brorsa skjutsade upp mig, och åt på McDonalds medan ja va inne på Åhléns :)

Av Elise - 22 november 2014 13:51

Va på gymmet nyss, gick väl sådär alltså... Tränade i lite mer än 1 1/2h.. Bara de säger väl sig självt... Hade väldigt svårt att få kontakt och köra slut på musklerna...

Men äter banan ny, ska koka lite ägg också, och kaaanske gör en bananpannkaka..:) sen ska ja försöka övertala min brorsa att skjutsa mig till Ludvika innan ja issa å Tova kke ska dit sen...;)

Av Elise - 22 november 2014 09:46

Gomorron!:D känner mig ganska glad idag :) dock väldigt trött, så min gladhet kan jag inte visa utåt, heheh... Men ja ska äta lite bananpannkakor, och lite jordnötssmör med en kopp te, sen tänkte ja dra till gymmet runt 12 tiden :)

Kan ju lägga upp lite inspo bilder så någon mer kanske bestämmer sig för en liten workout ;)

Och för att va lite extra snäll, några enkla och korta träningspass ;) :

Sådär! Inga ursäkter! Jag vet att ni kan, chop chop!

Ovido - Quiz & Flashcards