sts

Alla inlägg den 18 november 2014

Av Elise - 18 november 2014 19:24

Dehär blir de sista ja äter ikväll :) idag kunde jag äntligen hålla mig utan att äta en pepparkaka eller något sånt :) får se om ja lyckas hålla mig till fredag eller lördag då...;)

Av Elise - 18 november 2014 18:48

Haha, ridningen gick faktist bra ;) de bra de iaf!

Nu äter ja, pannkaka, aprikos, och kvarg :) och kollar på bb^^

Av Elise - 18 november 2014 15:41

Just nu känns det som allt går dåligt... Passet idag gick asdåligt, kändes på helt fel ställen och där de väl kändes, kändes de inge mycke... Och de känns verkligen som nöstan varannat pass går dåligt... De skare ju inte göra... Och mina tights (från better bodies) har blivit jätte lösa... Jag köpte dom lite för stora, men nu är dom ännu lösare... Ja måste dra upp dom nästan varje steg ja tar, och i midjan är dom helt slappa... Tänkte beställa ett par till nån gång innan sommarn typ, men då ska ja beställa i XS...

Men... Ja... Hösten och vintern gör mig väldigt deprimerad.,. Min tränare trodde t'om att ja ville sluta gå matcher för de verkar som ja inte tycker de e kul... Men de e för stt ja har så fullt upp varje helg nästan, vi gör alltid nånting varje helg nästan... Men nästa år när ljuset har Vänt igen, och de börjar bli varmare, hoppas ja att ja är mer taggad på allting.. De kommer jag förmodligen vara också :)

Just nu kokar ja 2 ägg och äter lite kvarg, skulle faktist inte förvåna mig om de går dåligt på ridningen också...

Gud, ja behöver jullov...

Ovido - Quiz & Flashcards