sts

Alla inlägg den 8 maj 2015

Av Elise - 8 maj 2015 20:45

Här har vi mitt kvällssnack :D fortsättningen av blåbärs-saken, 2 små ananasskivor, å en apelsin :D
Love hade btw inte match ikväll :/ men då får hon match imorn! :D

Och imorn äre Rsc på gymmeeeet:D fårse om ja ska kö ben också.. Fårse..;)

Nä nu ska jag nog ligga med iPaden resten av kvällen! Godnatt! E btw taggad på gymmet haha ;)

Av Elise - 8 maj 2015 18:26

Just nu väntar jag på att Love ska gå match och äter lite middag, haha :D
De är väldigt proteinpackat, och gott!:D

Blandade ihop samma mängd kvarg oxh keso, sen frysta blåbär, och 1 skopa vanilj"proteinpulver":D de ska egentligen vara proteinpulver, men har detta på bild nere :) de e mkt protein i de, och använder de som peoteinpulver ;) vet inte vad de annars är..?

Men de vart iaf ganska mkt, så har lite i ett glas i kylen också som ja kan äta senare :D

Av Elise - 8 maj 2015 15:52

Fredaaaag!!:D yaaaaay!!

Har kommit hem från skolan för ungefär 1/2h sen. Bytit om, tagit av sminket, och fixat käk :D va ovanligt hungrig idag...

Men lite mellis fick bli 1 apelsin, 2 bananer, 1 1/2 msk jordnötssmör, sen 2 knäckemackor med keso :D de handlades igår och frukten är redan slut.. Men mamma och min brorsa har åkt till Borlänge, och de ska nog handla där sen oxkså :) hoppas jah..!

Men Jahopp, idag blir de förmodligen vilodag :) de e ingen träning för Love är på SM, och de kan vara avgörande för om hon får va me i OS nästa år elr inte :D jag e typ skitnervös.. Kan inte tänka mig hennes nervositet..! Matcherna börjar om 1h, och ska sitta klistrad framför iPaden och vänta på hennes match! Matcherna sänds på knockout.no :)

Av Elise - 8 maj 2015 08:38

Nuuu äre äntligen fredaaaag :D och Fredagen startar med denna frukost! 1 apelsin, 7 msk kvarg med tinade hallon, lite havregryn, och 1 banan, sen ett knäckebröd med 1 msk keso!:D va bara tvungen å testa, haha ;) och de va faktist ganska gott!:) helt klart ätbart! Dehär kommer jag nog göra nu när ja inte har varken kalkon elr gurka :p

Ovido - Quiz & Flashcards