sts

Direktlänk till inlägg 9 juni 2016

Torsdag

Av Elise - 9 juni 2016 23:08

Så skönt att vi vart lediga idag! Dock har jag inte gjort mycket alls.. Vaknade kl 12, sen har gick jag upp en sväng till typ 14.30, och sen la jag mig i sängen och halvsov till typ 18.. Sen stack jag, faktist, till gymmet!:) va ett svårt beslut om jag skulle vila eller träna.. Vart ett benpass! Ett bra ett också :) vad jag körde ser ni nedan! Satte en 10a på 60kg i mark!:D då borde ja kunna dra en 1a på över 75kg ;) inte maxat sen i februari! Då jag var 4kg lättare :)

Men ja.. Efter jag tränade åt jag kycklingsallad! De va gottt :) sen kom jag hem, duschade, å nu ligger ja i sängen! E faktist konstigt nog trött.. Fast ja sovit typ hela dahen, haha.. Men kan inte gå å lägga mig förens om ttp 1 1/2h.. Hahah.. Men då somnar jag förhoppningsvis som en stock :) och imorn äre sista boxningspasset för säsongen.. Sen blir de egen träning! Inte för att de vart ett boxningspass pp typ 2-3v, men imorn blir sista! Sen blir de förmodligen boxningsavslutning nästa helg :)

Och igår var vi ju i Stockholm med klassen. Jag tränade innan, haha! Så gick alltså upp 3.30 Vad gör man inte för å träna ;) så vart ett pass 4-5, sen duschade och gjorde jag iordning mig på gymmet, och chillade lite tills bussen skulle gå, vilket var kl 7 :) sen kom vi hem 00.. Så hade vart vaken i 21h när ja gick å la mig sen.. Somnade rätt gött! Sov i ttp 10-11h.. Hahaha.. Välbehövt.. Så igår körde jag rygg och armar, och ikväll vare ben! Och imorn skulle de tydligen bli ett stenhårt pass.. Fårse hur de blir då..

Men igår åt jag väldigt mycket, vilket inte e jättekonstigt eftersom ja va vaken i 21h, men de va lätt värt de ;) åt bl.a munkar, remmar, glass, subway osv.. Och en XL proteinbar, kmr ej ihåg märket men ni vet säkert vilken jag menar.. Den va fett god ;)

Men nu ska jag chilla lite! Vi ses imorn!:)


Knäböj 10reps: 20kg, 25kg
Frontböj 10reps: 20kg, 25kg
Frivändningar: 6-10reps: 20kg, 25kg

Marklyft 10reps: 20kg, 40kg, 45kg, 50kg, 55kg, 60kg, 45kg

Gående utfall - 20x3: 20kg

Switch lunges - 20x4: 7kg

Höftlyft - 10x4 42 1/2kg

Donkey kicks - 10x4/ben: 15kg

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise - 15 januari 2017 20:37

Nu är veckan slut. Ny vecka imorn. Och imorse fick jag faktist erbjudande på match, som jag tackade ja till. :) blir ett tufft motstånd, men det är i vilket fall lärorikt! Ska gå en förmatch på proffsgalan där matchen mellan Braekhus och Svensson 28 ...

Av Elise - 12 januari 2017 10:45

Snaaart är de helg!:D vår spanska var inställd, så vi hade matte 8.30, sen har vi svenska 12.45 och engelska och slutar tidigt! Tidigast på veckan iaf:) och har klarat mig väldigt bra å äta:) i tisdags var då första skoldagen efter lovet. Tisdag och ...

Av Elise - 9 januari 2017 11:05

Hejhej! De va längesen :) tog lite lov härifrån också;) men jag va ju utomlands 24-31! Gud så skönt de va å komma bort och inte tänka på å träna, och kunna äta vad jag vill. Vädret va helt okej. De va 20-22 grader varje dag, och vi solade 4 av dagarn...

Av Elise - 23 december 2016 11:33

Den här veckan har vart så skön... Fick lov i tisdags, hade vilodag då också. Sen har jag ätit vad jag har velat hela veckan!! Vääldigt mycket skit alltså ;) å de kommer fortsätta för är på Gran Canaria med all inclusive nästa vecka!!:D Men jag ha...

Av Elise - 19 december 2016 11:58

Snart jullov! Åh, är så nöjd med livet just nu :) vi hade precis spanska, vi gjorde nåt papper där vi skulle läsa en text sen göra typ 2 korsord.. Sen fick vi sluta 25 min tidigt, åt, och nu har vi matte 12.45 sen slutar vi!! Sen är de avslutning imo...

Ovido - Quiz & Flashcards