sts

Direktlänk till inlägg 28 februari 2016

Söndag

Av Elise - 28 februari 2016 14:49

Ingen söndagsångest idag! En veckas ledigheeeet :D gött! Å vilodag idag :)
Igår var vi ju på gala..! Åkte härifrån 15 å kom hem 12 på kvällen..:p ja va bra trött fast ja inte ens gick match... Sov i bilen en bit hem å...
Men ja fick in ett benpass på dan i alla fall! Körde de nedan :) mina benpass är inte så hårda nu förtin.. Måste ju ta de lugnt med mark å knäböj, men från och med nästa vecka ska vi börja lägga in lite knäböj :) men så tråkigt när ja knappt har träningsvärk efter mina träningspass.. Haha! Får nästan bara träningsvärk i bröst.. Är väl så otränad där, sen har jag ju börjat äta magnesium också :)

Men igår åt jag 2 ägg å 2 äggvitor till frukost. Sen ett benpass, å lunchen fick bli en proteinshake på 1dl havremjölk + 1dl sojamjölk, å en portion chokladprotein.. Sen 1dl (torrt) kokta röda linser med Sweet chilisås! Haha.. De e förvånansvärt gott faktist :) dock när linserna svalnat lite...

Sen blev mitt mellis innan vi åkte 1 banan med jordnötssmörschoklad, gjort på 1 msk jordnötssmör, 1 msk kakao, och 1 msk agavesirap, sen en omelett på 4 äggvitor, champinjoner, å tomat, med salt å oregano, och en sånhär "bar" av mörkchoklad från nellie dellie! :) mums!
Sen på galan köpte jag en proteinbar, som ja åt hälften av för han som skulle gå match fick halva :P
Å sen åt vi middag där borta! Blev fläskfilé med tzatziki å potatis! Mums!:D

Å jag var ju borta i 9h så nå mer har ja inte å säga.. Haha!

Men idag har ja vart lite produktiv i alla fall.. Vi hade bara 2 ägg kvar, så ja sparade de till lunchen å åt en stor klick jordnötssmör å en banan till frukost :) sen blev lunchen bovetepannkakor..! En hel sats :) med frysta blåbär och agavesirap..! Muuums!:D man blir inte sådär superproppmätt, men man håller sig mätt länge!
Och jag har diskat och plockat bort grejer på bordet, sen åkte vi å kasta skräp å handlade nyss också..! Så ikväll blir det hästentrecote med rotfrukter..:P

Å sen efter maten, lite senare, kommer Matilda så ska vi bubbla å äta fruktsallad!:D mums! Har köpt banan, äpple, ananas, cantaloupe, och vindruvor! Blir smask!:D

Och nu ska ja slappa ett tag innan vi börjar med middagen.. Så ses vi imorn!:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise - 15 januari 2017 20:37

Nu är veckan slut. Ny vecka imorn. Och imorse fick jag faktist erbjudande på match, som jag tackade ja till. :) blir ett tufft motstånd, men det är i vilket fall lärorikt! Ska gå en förmatch på proffsgalan där matchen mellan Braekhus och Svensson 28 ...

Av Elise - 12 januari 2017 10:45

Snaaart är de helg!:D vår spanska var inställd, så vi hade matte 8.30, sen har vi svenska 12.45 och engelska och slutar tidigt! Tidigast på veckan iaf:) och har klarat mig väldigt bra å äta:) i tisdags var då första skoldagen efter lovet. Tisdag och ...

Av Elise - 9 januari 2017 11:05

Hejhej! De va längesen :) tog lite lov härifrån också;) men jag va ju utomlands 24-31! Gud så skönt de va å komma bort och inte tänka på å träna, och kunna äta vad jag vill. Vädret va helt okej. De va 20-22 grader varje dag, och vi solade 4 av dagarn...

Av Elise - 23 december 2016 11:33

Den här veckan har vart så skön... Fick lov i tisdags, hade vilodag då också. Sen har jag ätit vad jag har velat hela veckan!! Vääldigt mycket skit alltså ;) å de kommer fortsätta för är på Gran Canaria med all inclusive nästa vecka!!:D Men jag ha...

Av Elise - 19 december 2016 11:58

Snart jullov! Åh, är så nöjd med livet just nu :) vi hade precis spanska, vi gjorde nåt papper där vi skulle läsa en text sen göra typ 2 korsord.. Sen fick vi sluta 25 min tidigt, åt, och nu har vi matte 12.45 sen slutar vi!! Sen är de avslutning imo...

Ovido - Quiz & Flashcards