sts

Alla inlägg den 15 januari 2015

Av Elise - 15 januari 2015 19:22

Vart detta cheatday? Ja tror fan de... Åt lite godis tidigare i skolan idag, och äter lite fet bacon-chorizo nu ;) men om ja är sugen på de och vinner på lördag så ska ja äta en bacontoast *-*

Btw mitt paket har tydligen kommit nu :o tidig leverans, de gillas ;) men min brorsa ska hämta ut de imorn när han är påväg hem från jobbet :D

Av Elise - 15 januari 2015 18:32

Äter just nu lite "äppelpaj":) alltså äpple med kanel som är värmt i mikron i 2 min :) fast hade dock lite mkt kanel och lite stora äpplen haha :p äpplena ska bli mosiga :) Sen med de äter ja vaniljkvarg! Någon har tydligen köpt 2 stora vaniljkvargsförpackninfar som va fullsmockade med socker.. Smart drag där

Men de smakar iaf nästan precis som äppelpaj :D alltså väldigt väldigt nära!

Av Elise - 15 januari 2015 16:51

Ja brukar ju mosa ihop en banan å 2 ägg med en gaffel, å steka på, men idag gjorde jag med 1 banan å 2 ägg, sen 1/2dl havregryn, och ja mixade det i en mixer, och resultaten vart minst lika bra, om inte bättre :D för de blev inga bitar, eftersom man mixar, och de smaka nästan som att det är socker i:) förmodligen för bananen ^^ men ja rekommenderar de verkligen! De vart dock inte lika "saftigt" efter som man mixar de, å då blir de liksom bara en len smet utan några bananklumpar eller något i :)

Som ni ser provade ja ha i några hallon i 2 av "plättarna";) de gick inte speciellt bra å steka me de, tänkte ha blåbär men hitta inga :/ men de blev gott iaf :):):) dehär kommer jag verkligen göra igen!

Ovido - Quiz & Flashcards