sts

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2015

Min packning - hudvård

Av Elise - 28 augusti 2015 10:00

Detta är de ja har med mig till Grekland gällandes hudvård!:)

Jag orkade inte plocka fram allt i den stora necessären, men där i har ja 2 små torrschampon, 1 liten hårsprej, 2 deo (båda e nästan slut), hårsnoddar och spännen, en mini-plattång, nagelfil, läppsyl, avsminkningsservetter, sminkborttagningstvål, återfuktande serum, solkräm, sen i en påse bredvid har ja body lotion, schampo + balsam, och duschtvål!:)

Och parfymerna jag tar med är också de minsta jag har, och de är en från Victoria's secret, ocj en från H&M :) den från vs är väldigt söt, så ja ville ja nån som inte är lika söt :) den feån hm luktar nästan lite melon.. Men inte lika söt som den från vs!:)

Och som smink har ja då de på bild.. I den svarta neccessären har ja då mina kvällsgrejer, så tandborste, nattkräm, finngel, och deo! Visste inte vart ka skulle lägga deon å den fick plats där i så där fick den ligga haha!

Och i sminkväskan har ja då smink..:) har 2 läppstift, ett ljusrosa och ett rött! Och vart de kommer ifrån får ni se i mitt frågeinlägg som kommer ut klockan 1 ;)

Men de va inte så mycket mer med det! Packade förresten med ett par jeansshorts i sista sekund också :) åååh guuud, hoppas inte jag glömt något nu! Då blir ja så besviken haha..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise - 15 januari 2017 20:37

Nu är veckan slut. Ny vecka imorn. Och imorse fick jag faktist erbjudande på match, som jag tackade ja till. :) blir ett tufft motstånd, men det är i vilket fall lärorikt! Ska gå en förmatch på proffsgalan där matchen mellan Braekhus och Svensson 28 ...

Av Elise - 12 januari 2017 10:45

Snaaart är de helg!:D vår spanska var inställd, så vi hade matte 8.30, sen har vi svenska 12.45 och engelska och slutar tidigt! Tidigast på veckan iaf:) och har klarat mig väldigt bra å äta:) i tisdags var då första skoldagen efter lovet. Tisdag och ...

Av Elise - 9 januari 2017 11:05

Hejhej! De va längesen :) tog lite lov härifrån också;) men jag va ju utomlands 24-31! Gud så skönt de va å komma bort och inte tänka på å träna, och kunna äta vad jag vill. Vädret va helt okej. De va 20-22 grader varje dag, och vi solade 4 av dagarn...

Av Elise - 23 december 2016 11:33

Den här veckan har vart så skön... Fick lov i tisdags, hade vilodag då också. Sen har jag ätit vad jag har velat hela veckan!! Vääldigt mycket skit alltså ;) å de kommer fortsätta för är på Gran Canaria med all inclusive nästa vecka!!:D Men jag ha...

Av Elise - 19 december 2016 11:58

Snart jullov! Åh, är så nöjd med livet just nu :) vi hade precis spanska, vi gjorde nåt papper där vi skulle läsa en text sen göra typ 2 korsord.. Sen fick vi sluta 25 min tidigt, åt, och nu har vi matte 12.45 sen slutar vi!! Sen är de avslutning imo...

Ovido - Quiz & Flashcards