sts

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2015

Min packning - kläder

Av Elise - 28 augusti 2015 07:00

God morgon på er! Just nu borde jag sitta på flyget, för de går nämligen just nu :) och ja tänkte visa vad jag har packat med mig för kläder till Grekland som jag är påväg mot! Senare kommer också ett inlägg om vad ja har för smink/hudvård m.m :)
Jag visar också vilka väskor och accessoarer ja kommer ta med här! Dom väskorna på bilden är dom jag har i resväskan, sen ska ja ha nån annan som handbagage :) men den får ni faktist se sen också i ett annat inlägg!

Men utöver de ja visar här har ja med mig 2 Cardigans, båda från Gina Tricot, en ljusrosa och en grå :)
Och sen har ja självklart med mig underkläder också, men de hoppas jag att ni förstod :)

Men då tycker jag att vi sätter igång!


Detta tänkte jag då ha med mig som träningskläder :) jag vet inte hur mycket jag kommer att träna, men detta är de ja har med mig :) sen kan ja använda de neongula linnet som träningslinne också som kommer lite senare!

Linne - Gina Tricot
sport-bhar - H&M
shorts - Lindex
3/4 tights - Soc (stadium)

Klänning med asdålig kvalité - Gina Tricot


Fransgrej - Tally Weijl (Grekland)


Linne - Bikbok
Kjol - Gina Tricot
shorts - H&M


Linne - H&M
Kjol - Sheinside


Kjol - H&M
Vitt linne - Gina Tricot
Rosa linne - Tally Weijl (Grekland)


Vitt linne (som ja ska ha som swimsuit cover-up) - H&M

USA-linne - Only


Svart linne - H&M (Ska ha med en rosa likadan också)
Vitt linne - H&M
Blått linne - Hollister

Mörkgrått linne - H&M
Ljusgrå t-shirt - Monki
Orange linne - Only
Vitt linne - Vero Moda

Byxor - New Yorker
Vitt linne - H&M
Grått linne - Bikbok


Färgglada bikiniöverdelen - Rut & Circle
Blå-vit randiga överdelen - Stadium
Lila överdelen - Cubus
Triangl överdelen med nät - Brakinis
Blå underdel - H&M
Orange underdel - Gina tricot

Sandaler - Skohuset
Dom andra e så gamla så ja inte ens kommer ihåg

Sen ska ja ha med mina rosa Nike-skor och converse, men använder mina nikeskor så kan inte packa ned dom än



Och nu tänkte jag visa några klädmatchningar som ja tyckte blev bra och som jag kommer att använda :) men ja visste inte riktigt hur ja skulle använda fransgrejen..

(Bralette - Cubus, kommer ha en till likadan fast ljusblå också)


Så de är de ja har med mig i klädväg :) de borde väl räcka i en vecka.. Kommer säkert bo i de ljusrosa shortsen haha.. Men ska försöka ha på mig annat också ;)
Den svarta kjolen hittade jag i min garderob från i julas, å ja tänkte att den skulle va nice å ha när vi ska äta middag på kvällarna!

Och sen packade jag också med ett par svarta jeans.. Utifall att liksom, inte så roligt om ja ångrar mig när ja kommer fram, när dom inte tar mkt plats i väskan.. Men förhoppningsvis får ja inte användning för dom :)

Men ja hoppas att de va intressant att se min packning till Grekland!:) och fler tidsinställda inlägg kommer ;)

Men vi var faktist i Grekland för 5 år sen också :) på exakt samma ställe också, haha, samma hotell å allting ;) men dom har ingen frukost buffé, så de va ju lote sådär.. Man får köpa egen frukost och göra på hotellrummet.. Men de blir nice ändå :) ska bli intressant att se om de är någon skillnad sen sist vi va där! Vi har ett annat rum nu, men ja kommer ihåg att sist vi va där hade vi nog hotellets sämsta rum.. Vi va längst ned närmast gatan, så de va ju de rummet som man tog först om man tänkte göra inbrott, så kommer jag ihåg att de va jätte krångligt att låsa balkongen (de va liksom ingången), och så satt våran safety-Box löst i garderoben, så de va ju bara att plocka med sig den om man ville de, och de kröp myror i jela rummet, sen var ju toaletten ocj duschen ett skämt.. Samt badrumsskåpet! Skåpet lutade, så ställde man nåt där ramlade de ut igen, och toalettsitsen var lös, och stången i duschen va också sne/lös! Så de va de sämsta hotellrummet jag varit med om.. Men förhoppningsvis blir de bättre denna gång!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise - 15 januari 2017 20:37

Nu är veckan slut. Ny vecka imorn. Och imorse fick jag faktist erbjudande på match, som jag tackade ja till. :) blir ett tufft motstånd, men det är i vilket fall lärorikt! Ska gå en förmatch på proffsgalan där matchen mellan Braekhus och Svensson 28 ...

Av Elise - 12 januari 2017 10:45

Snaaart är de helg!:D vår spanska var inställd, så vi hade matte 8.30, sen har vi svenska 12.45 och engelska och slutar tidigt! Tidigast på veckan iaf:) och har klarat mig väldigt bra å äta:) i tisdags var då första skoldagen efter lovet. Tisdag och ...

Av Elise - 9 januari 2017 11:05

Hejhej! De va längesen :) tog lite lov härifrån också;) men jag va ju utomlands 24-31! Gud så skönt de va å komma bort och inte tänka på å träna, och kunna äta vad jag vill. Vädret va helt okej. De va 20-22 grader varje dag, och vi solade 4 av dagarn...

Av Elise - 23 december 2016 11:33

Den här veckan har vart så skön... Fick lov i tisdags, hade vilodag då också. Sen har jag ätit vad jag har velat hela veckan!! Vääldigt mycket skit alltså ;) å de kommer fortsätta för är på Gran Canaria med all inclusive nästa vecka!!:D Men jag ha...

Av Elise - 19 december 2016 11:58

Snart jullov! Åh, är så nöjd med livet just nu :) vi hade precis spanska, vi gjorde nåt papper där vi skulle läsa en text sen göra typ 2 korsord.. Sen fick vi sluta 25 min tidigt, åt, och nu har vi matte 12.45 sen slutar vi!! Sen är de avslutning imo...

Ovido - Quiz & Flashcards