sts

Alla inlägg den 17 april 2016

Av Elise - 17 april 2016 13:29

Ännu en vecka över! Snart i alla fall :) bara söndagen kvar ;)
Men igår var en skön slappardag.. Först ett teknikpass kl 9 igår, bara med några ronder mitsar och skugg, sen när jag kom hem slappade jag och åt, sen gick jag och pantade och handlade lite inför middagen :D jag åt 2 bananer till frukost igår, sen när jag kom hem från träningen drack jag först en proteinshake, och de vart faktist oplanerat en vegansk lunch!:) stekte 2 linsbiffar som jag hittade i frysen, kokade lite basmatiris, och skärde lite morot, gurka, å tomat, toppat med Sweet chilisås!:) mums! Biffarna var från hälsans kök, och jag kan faktist rekommendera dom!:D
Sen tog jag ett långt och härligt bad.. Jag slappnade av ordentligt! Var faktist ett tag sen jag bara låg i badkaret och bara slappnade av.. Brukar ju kolla på film eller nånting, men jag lyssnade bara på lite musik igår.. Badade i över en timme, haha :P men de var välbehövligt.. 6 prov denna vecka! NP räknas väl egentligen som ett prov men de är ju egentligen flera prov eftersom de är olika delar och man får rast mellan delarna :P sen har jag tränat hela veckan också, så var bra slut i huvudet... Så de va skönt! Och jag åt 1 banan med 1 klick jordnötssmör och 1 nellie choklad också :)
Sen fick middagen då bli tacos..! Utan bröd ;) så köttfärs med rödlök, banan, gurka, tomat,,gräddfil, majs, vitlökssås, å chips!:) muuums! De e ju beroendeframkallande ;)
Och alltså de tre senaste dagarna har jag väl knappast ätit bäst, men så får de va :) har lagt på mig massa vätska, både känns och syns.. Hahah! Men de e bara vätska så de försvinner :) förhoppningsvis..;) för cheatday i fredags, åt inte bäst igår, och idag äter jag verkligen inte bättre än igår, och har vilodag idag.. Haha! Men frukosten idag blev i alla fall en proteinshake, 1 glutenfritt knäcke och 1 glutenfri brödskiva med veganskt smör.. Sen gick jag till mormor och dammsög, och när jag kom hem blev de rester från igår..! Hahaha... Här är en tjej med aptit ;) så gott!

Sen ikväll ska vi grilla.. Så de kommer bli revbenspjäll med majskolv och förmodligen klyftpotatis eller nåt sånt.. Nu har de blivit för mycket kött känner jag! De 3 senaste maträtterna.. Tacos igårkväll, tacos till lunch, och revbenspjäll till middag.. Alltså jag hör nu hur min mage arbetar för fullt! Den låter som bara den.. Har typ nyss ätit tacosen, hahah... Kanske kör en vegansk dag imorn å? Hahah :) men vill få hem hampan så fort som möjligt.. Den e bra när jag ska äta veganskt...!
Juste, tvättade faktist lite träningskläder igår å ;)


Men nu ska jag slappa resten av dagen. Och imorn drar en ny vecka igång också :) vi ses imorn!

Ovido - Quiz & Flashcards