sts

Alla inlägg den 5 maj 2015

Av Elise - 5 maj 2015 20:02

haha ja har blivit fast i detta brödet nu.. Men ja tror de snart e slut :(

Men kvällssnack, 1 äpple, lite russin, och 1 fralla med kalkon :D mums, perfekt!:)
Btw, inget spanskaprov idag, de e nästa vecka, och matteprovet tror ja gick ganska bra :) de hoppas vi på!

Och jo btw, håller på å kollar på interstellar, den tycker jag verkligen ni ska kolla på! Jätte intressant och oförutsägbar :D

Av Elise - 5 maj 2015 17:42

Här har ni min amazing middag ;) 1 msk chokladjordnötssmör(som btw också e slut nu) sen 1 msk mandelsmör, 1 banan, 1 äpple, sen en fralla med 2 kalkonskivor :D ingen har tydligen gjort mat, för jag var nyss hos massören, och nu är mamma där, och min brorsa kom nöstan nyss hem från jobbet tror ja :p men ja nöjer mig me detta!;)
Btw måste köpa mer jordnötssmör snart D: får väl klara mig på mandelsmöret tills nån köpt nytt :p har 1/2 burk kvar :)

Btw igen, riktigt skönt me massage ;)

Och 1 msk mandelsmör ser mycke mer ut, men de e för att den e mycke rinnigare, så den rinner ut över hela tallriken :p

Av Elise - 5 maj 2015 14:42

tjena :D hemma från gymmet nu. Vart inget killer pass precis, körde bara de ja förutspådde :) körde bara de som stod på schemat på min Russian Squat Challenge + lite planka sen stack å ja å issa hem!:) kommer gö så på gymmet tills ja känner mig helt ok i foten att köra mer. Vi körde 10 min uppvärmning först, jah på crossen och Isabell på löpbandet, sen körde jag 8 back squat och 5-8 front squat på vikterna 20, 22 1/2, 25, 30, sen körde jag alltså de ja skulle göra enligt schemat. 2x6 back squat på 32 1/2. De e alltså första dagen :) nästa gång kör jag på torsdag! Fast då tror ja inte ja kommer gö lika mkt, kommer förmodligen köra typ 20, 25, sen 32 1/2, för tror de e de på torsdag också. För tis/lö kör ja mer OM ja känner för de, men torsdagar kör ja bara uppvärmning och de som stås att ja ska gö :)
Sen körde jah och issa plankan som är på bild nedan! Fast vi skippade dedär me att hålla ett ben i luften, för vi kände de inte i magen.

Och nu sitter ja i sängen å äter 1 banan, 1 äpple, 1 ananasskiva, 1 apelsin, sen 4 msk kvarg med varma hallon ;D trevligt trevligt :)


Btw kolla va mitt snack i skolan va ;) mums!

Av Elise - 5 maj 2015 07:05

idag har ja lite variation iaf ;) min vanliga gröt, alltså 1 dl havregryn, 2 dl vTten, 3 äggvitor, 1 banan, sen hade ja oxkså i 1 "tsk" kakao och russin :D sött å gott!
Sen på sidan äter ja typ 1 msk keso oxkså, för de va de som va kvar ;)

Neej, idag har vi spanskaprov direkt på morgonen, som ja måste plugga till direkt när ja kommer t skolan, sen har vi svenska, mat, sen matteprov D: får väl hoppas att de går bra på gymmet som en belöning..:)

Ovido - Quiz & Flashcards