sts

Alla inlägg den 16 oktober 2014

Av Elise - 16 oktober 2014 20:55

Håhå, alltså, mat kan nog vara de BÄSTA, som finns.. Jag har ju alltid älskat mat, men jag har fått någon speciell kärlek nu på senaste tiden.. Haha.. Jag riktigt ÄLSKAR, varenda gång jag ska äta nånting, så blir ja lite ledsen när jag ätit upp, haha..
Nämen, nya romanen om min kärlek till mat..

(Haha de så inte så gott ut men de va riktigt gött kan ja lova (y))

Mys

Av Elise - 16 oktober 2014 17:27

Här ligger jag och myser och kollar på big brother :))) har ätit 8 st noblesse nu... Kke kilar ner å norpar några till... ;););)

Men jag har änsålänge hittat ETT minus med denna mysiga svarta tröja från stronger.. Dragkedjan e jävligt kall... Haha, tro de eller ej men den e iskall... De e dåligt ://

<3

Av Elise - 16 oktober 2014 16:02

Just nu äter jag nog 2 av de godaste sakerna i världen <3 kall lax (alltså varmrökt) och bananpannkaka.... Shit alltså säger ja bara...<3

Ovido - Quiz & Flashcards