sts

Alla inlägg den 2 oktober 2014

Av Elise - 2 oktober 2014 19:54

Nu har jag beställt två stycken saker från Stronger.se ! :) det var 1-3 arbetsdagar innan de kommer, så de kommer förmodligen nästa vecka :) skulle beställt de tidigare i veckan så kunde jag fått de denhär veckan istället ;) men en sak var på rea, så istället för 800kr vart det 700, men hittade en rabattkod, så istället för 700, vart det 628 :)) nöjd är jag ju, skulle egentligen ge mamma dom 200 som jah har kvar från förra månaden, (och så behöll hon de 500 som ja skulle få denhär månaden) men jag fick behålla dom 200 om jag hjälpte till lite extra här hemma :D va bra, då kan jag köpa kontantkort till mobilen och kanske beställa lite jordnötssmör då ;)


//Random bild ja hitta i mitt kamera-album//

Av Elise - 2 oktober 2014 16:16

Nu har mamma färgat mina fransar :) hon sa att resultatet av fransförlägningen skulle bli bättre då :)

Dehär är de ja äter just nu :))

Av Elise - 2 oktober 2014 07:05

Var bara tvungen att fixa iordning detta lilla snack (y) det är bara kokosflingor och choklad :)) jag smälte bara chokladen k en tallrik, den blandade det med kokos, och hällde i formarna :)) riktigt bra blev de :))

Ovido - Quiz & Flashcards