sts

Alla inlägg den 9 oktober 2014

Av Elise - 9 oktober 2014 20:49

Just nu äter ja pasta me typ fläskfilé..sås? Ja venne hah, men de verkar väldigt gött iaf *-*
Har ätit jävligt dåligt idag.. Har inte ätit nånting sen kakorna o_o men nu är ja iaf väldigt hungrig, och får nåt gött å mäta med <3

Just nu kollar ja på The Core, en intressant film faktist, haha^^

Av Elise - 9 oktober 2014 18:55

En film jag precis har sett är Into the blue :) den var bra! Filmen är från år 2005 med huvudrollerna Paul Walker och Jessica Alba :)) det här handlar den om, (taget från beskrivningen) :

Sam och Jared är dykare och hobbyskattletare. Medan den arrogante burgaren Bates har massor av utrustning har Jared bara en skruttig liten båt. Jared och Sam hittar ett gammalt vrak, och alldeles i närheten ligger ett flyplansvrak fullt med kokain. Jared och Sam vill ha skatten, medan deras dykpartners även är ute efter knarket. Farliga brottslingar hör talas om planet och får veta att paret vet vart det finns. Helt plötsligt befinner sig Jared och Sam i livsfara.

Det är en action film, och det är nog mitt favorit genre :)).
Det är ju inte den bästa actionfilmen, men den är väldigt bra!:)
Mina favorit skådespelare som ja kommer på just nu är nog Nicolas Cage, Jason Statham, Paul Walker, Sylvester Stallone, och Arnold Schwarzenegger :)) men mina 2 favoriter är nog Nicolas och Jason ;)

Av Elise - 9 oktober 2014 12:12

Mamma kom upp från jobbet å sa att hon ville ha mat, så ja fick ta de förste bästa ja hitta typ, haha, så de blev lite pyttipanna :p och hon fick de mesta, för de fanns inte så mkt, så ja fick ganska lite, haha, men de gör inget :) är inte så hungrig och ja har ju mitt jordnötssmör å mina kakor ;)

Av Elise - 9 oktober 2014 11:52

Nu ska ja kolla på ph :)) har dammsugit mattan i hallen och gjort rent toan och handfatet nere, så nu blire lite mys :))

Men kakorna vart Goa, inte riktigt såhär "hårda" och smuliga/torra som vanliga kakor, utan dom vart mer sega :) men dom får 3,5/5 poäng ;)) dom duger ju iaf :)) fast dom smakar nog inte som dom ska göra, för när ja kollade så stod det 1/2 dl havregryn, men jag hade haft u 1dl, haha, så dom smakar nog inte exakt sågär egentligen..:p här är receptet:

1/2 dl + 1 msk havregryn
2msk kvarg/yoghurt
1msk jordnötssmör
1/2 tsk bakpulver
1msk sötning (jag hade stevia)
1/2 msk mjölk
Hackad choklad

Blanda ihop alla ingredienser förutom chokladen, det kommer bli tjockt och klibbigt.
Lägg ut smeten på ett bakplåtspapper, och tryck i chokladbitarna. In i ugnen på 200grader i 10 minuter.
Sen är de bara att låta de svalna, och bryta av i bitar :)

(Jag mosade ihop allt med en gaffel)

Recept: fitnessbyisabelle.shapemeup.se

Av Elise - 9 oktober 2014 10:10

Just nu åter ja frukost, och efter ja ätit upp ska ja testa göra lite kakor :)) ja kan slänga upp receptet om dom blir goda ;)) fast tänkte testa 2 varianter, fast de beror på hur mkt av ingredienserna ja har kvar.. Haha

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards