sts

Alla inlägg under augusti 2014

Av Elise - 15 augusti 2014 17:34

Lyx mat ikväll ;)

Bestämde mig för att inte gå på träningen, skulle ändå inte klara av att göra nånting.. Haha..

Av Elise - 15 augusti 2014 15:12

Varma koppen är alltså soppa :p man blandar pulver med varmt vatten så blire soppa ^^ dehär va kantarell, vi har purjolök också, den är faktist lite godare ;3

Av Elise - 15 augusti 2014 12:36

När man bara har träningsvärk i ett ben..

Men är inte säker på om jag ska gå på träningen ikväll... Har träningsvärk överallt förutom typ magen, nacken å vaderna... Haha.. Har fortfarande träningsvärk sen onsdags., herre alltså.,

Men åt frukost för ett tag sen, nu äter ja lite skinka.. Haha.. Ska kolla lite kläder på datorn (hihi) och sen kolla klart på filmen :)

Igår vart ja verkligen mätt iaf, åt makaroner me baconsås och makrill ^^

Av Elise - 14 augusti 2014 12:34

Ska ja inte göra nå speciellt antar jah, har gymmat å cyklat förbi min moster å tagit in posten, ska göra de tills på lördag, för hon är bortrest..

Btw, bilder från iförrgår :)

(Hihi köpte 2st)

Och de va då dedär jag hade på mig :) det är öppen rygg på tröjan också ^^

Av Elise - 14 augusti 2014 09:21

Klockan är 20 över nio, ska dra t gymmet om ca 40 min, brukar va där såhär tidigt för de e inte lika mkt folk då..

Men träningen igår gick ju bra, har träningsvärk i axlar, underarmarna, rygg, åsen den muskeln.. De e ju ryggen men menade övre ryggen när jag sa ryggen :p den muskeln liksom går över revbenen ungefär

Av Elise - 13 augusti 2014 19:46

Träningen gick faktist bättre än jah trodde, jag hade inte sådär super dålig kondis :D men nu sitter ja iaf å äter å dricker en protein-shake, ska kolla film också ^^

Av Elise - 13 augusti 2014 15:31

Sov över me Irma å Tova :) till frukost åt vi lax, å nu äter ja å Tova glass ^^ me körsbär, hah

Ikväll äre träning, va inte på den i måndags, så vi får se hur de går idag..

Av Elise - 12 augusti 2014 19:18

Hahahah Asså ja shoppade med Tova å Isabell idag i Borlänge, och vi kom med första bussen till Ludvika, sen missade vi tåget, och fick ta ett tåg 50 min senare istället, sen påvägen hem, så vart tåget ersatt med en buss istället. Och när vi kom tillbaka till Ludvika missade vi bussen hem, och fick ta en typ 45 min senare buss... Men annars, rätt lyckad dag :)

Handlade på new yorker, hm, ur&penn, ÖoB, å Cubus :)

Skapa flashcards