sts

Alla inlägg under augusti 2014

Av Elise - 8 augusti 2014 08:14

Kör med en celsius för att piggna till lite ^^

Av Elise - 7 augusti 2014 21:49

Ja har bara slappat idag.. Hah.. Men ja skulle egentligen gymmat, men de blev inget.. Ska göra de imorn ist, ja ska gå upp ungefär 8 å äta frukost (havregrynsgröt å ägg) sen klockan typ 10 cyklar jag till gymmet. D blir ben då, och om jag hinner/orkar kör jah nog armar/rygg också :)

Av Elise - 6 augusti 2014 21:50

Och ja, de e SÄMSTA kvalitén ever men Aa..

[Bild]

Åt köttfärssås å spaghetti nyss också :))

Av Elise - 6 augusti 2014 16:42

De va ett tag sen jag gjorde muggkladdkaka, haha

Av Elise - 6 augusti 2014 12:50

Består min smoothie av idag, haha

Idag blire mage som gäller, om ja orkar... Haha... Men på måndag börjar träningarna igen! Skönt de, så jävla tråkigt å träna själv.,. Fast har sämst kondis ever just nu, å vi skulle träna upp kondisen tills hösten., hihi, oops, menmen, vi får väl hoppas att ja inte svimmar iaf;)


Btw, jag håller på å tidsinställer några inlägg tills helgen :) Kommer ju inte kunna blogga då, men jag ska, om jag hinner/orkar/vill/kan, försöka hitta någon internet plats, och kanske göra en snabb-uppdatering. :) Om de hänt något interssant (: 

Av Elise - 5 augusti 2014 17:26

Fyllda paprikor ;)

Av Elise - 5 augusti 2014 12:53

Idag äre en chilldag! Fast, egentligen e typ alla dagar chilldagar men Aa.. ;) fast Asså igår körde ja ben, idag äre ingenting alls ja ska göra (btw de e min födelsedag, hihi) och imorn äre mage, iövermorgon ska ja t gymmet, å kke me Matilda, då äre ben igen för mig, å på fredag så kör ja mage, armar, rygg, å lördag å söndag åker vi kryssning :) så Aa, degär är egentligen enda dagen den här veckan som jag inte behöver göra nånting alls ;)


Shit dedär va långt, men Aa ni fattar :)

Te, ägg, vatten å Smoothie :) /hallon, mjölk, kvarg, honung, havregryn/

Av Elise - 3 augusti 2014 17:28

De va bara jag, mamma, min brorsa å min mormor:) skulle vart min moster också men hon hade migrän, så hon släppte av paket å hämtade lite tårta :)

Jag fick också en datastol och en mixer, fast man kan ta av de man mixar i så blir det en mugg :) 2 muggar fick man med, dom va rosa ofc ;)

Chokladen å pengarna fick jag av mormor, (vi ska åka t Helsingfors snart, så fick euro av henne) och de va bara de jag fick av henne, för hon betalar hela Helsingforskryssningen för 4 personer också ^^

Armbands-setet och datastolen fick jag av min moster :) resten fick jag av mamma ;p

Ovido - Quiz & Flashcards