sts

Alla inlägg den 12 december 2016

Av Elise - 12 december 2016 09:06

Sista veckan! Åh så skönt :D vi har spanska och förmodligen håltimme annars nån annan lektion istället för matte idag, men stannade hemma för har ont i huvudet å känner mig inte helt 100 överhuvudtaget.. Men har spanskan hemma så får väl jobba lite sen! Och med svenskan helst...
Sen är de matte muntligt nationella imorn.. Dom 2 jobbiga dagarna imorn och iövermorgon, spanskaprov, svenska och engelska på torsdag, sen åker vi till Kumla fredagmorgon! SMhelg, sen äre bara måndag nästa vecka, sen avslutning på tisdagen, så då slutar vi tidigt, sen är de lov!! Och på lördag nästa vecka åker jag utomlands!!:D på julafton alltså..;) ska bli så skönt! Längtar!

Men körde ändå ben imorse.. Inte "ett helt riktigt pass" dock, men de blev nånting! De nedan gjorde jag.

Sen i torsdags blev de ingen sparring, utan löpning, ute faktist! Sprang 3.8km på 21 min... Sen på fredagen blev de då teknik på boxningen, sen ätardaaag!:D åt sushi efter skolan, men hemma, sen efter träningen blev de tacos (muuuums) och glass!:D gott! Sen åkte jag upp till Stockholm på sparring i lördags, och åkte sen faktist till Erikslund shoppingcentret i Västerås påvägen hem :) och den dagen avslutades på bästa sätt med 1 pizza och banana split på pizza hut i Västerås.:) hade ju cheatday dagen innan, men hade inte ätit så mkt under dagen och det förtjänade jag;) ligger okej till med vikten inför SM! Ska bli så skönt dock på söndag. Då kan jag äta vad jag vill fram tills januari! Kommer äta som en gris utomlands sen ;)
Sen kommer jag äta 2 julbord här i Sverige nästa vecka, sen på söndagen nästa v blir de ett julbord på hotellet :) mysigt!

Sen igår då. Vilodag, klädde julgranen, plockade undan kläder ja hade på golvet, å slog in de 2 sista julklapparna :) Wiho!

Nu ska jag vila lite, förhoppningsvis plugga, göra mat, chilla... Sen kanske de skulle bli sparring ikväll... Fårse hur de blir med de dock.

Hörs!

5 min gång på löpband, 8x3/ben enbens-knäböj med TRX-band

Knäböj: 15x2, 20 kg
12reps, 40kg

Sumo-marklyft: 10reps, 30kg
10reps, 40kg
10x3, 45kg

Benpress: 12x5, 80kg

Höftlyft, 10x5, 55kg

Rygglyft, 10x4

Skapa flashcards