sts

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2015

Lördag/söndag

Av Elise - 30 augusti 2015 10:51

Igår va en ganska chill-tråkig dag.. Vi hängde bara vid havet/poolen, men ja vill inte va i soolen i längre än 1h de första 3 dagarna här, så sen sov ja bara i skuggan hela dan.. De lät väl kul..? Inte speciellt.. Vill ju ta ut Max av denna resa :(

Men sen på kvällen åt vi på en jättefin restaurang! Synd att ja inte tog nå kort! Men ja beställde iaf kyckling med champinjonsås! Och fick potatis å ris till :) de va supergott! Mycket bättre än när vi åt iförrgår!:)
Sen gick vi å spelade lite biljard på en pub! I 1h haha.. Och lite lufthockey :) och ja drack en apelsinjuice ;) de e ju ingen åldersgräns på alkohol här..:p


Men Aa just nu ligger vi vid poolen igen, och kanske ska beställa in nån glass!:) eör äta ja vet inte riktigt.. Vi funderar också på vad vi ska göra idag, vi funderar på att åka bil till nån strand.. Men vi fårse :)

Och jo åt pizza till lunch igår, förvånad att ja faktiskt orkade hela haha!



Frukosten idag:




Fast förresten dom hörde fel på vår beställning igår också?? Ja beställde en vegansk pizza, som jag orkade på i menyn, men ja fixk en vegetarisk? Alltså med ost å så.. Och de fanns inte ens på menyn, så man undrar ju lote..? Vet han inte ens sj vaf som finns och inte finns på menyn? Samtidigt som ja Pekade på pizza - vegan?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise - 15 januari 2017 20:37

Nu är veckan slut. Ny vecka imorn. Och imorse fick jag faktist erbjudande på match, som jag tackade ja till. :) blir ett tufft motstånd, men det är i vilket fall lärorikt! Ska gå en förmatch på proffsgalan där matchen mellan Braekhus och Svensson 28 ...

Av Elise - 12 januari 2017 10:45

Snaaart är de helg!:D vår spanska var inställd, så vi hade matte 8.30, sen har vi svenska 12.45 och engelska och slutar tidigt! Tidigast på veckan iaf:) och har klarat mig väldigt bra å äta:) i tisdags var då första skoldagen efter lovet. Tisdag och ...

Av Elise - 9 januari 2017 11:05

Hejhej! De va längesen :) tog lite lov härifrån också;) men jag va ju utomlands 24-31! Gud så skönt de va å komma bort och inte tänka på å träna, och kunna äta vad jag vill. Vädret va helt okej. De va 20-22 grader varje dag, och vi solade 4 av dagarn...

Av Elise - 23 december 2016 11:33

Den här veckan har vart så skön... Fick lov i tisdags, hade vilodag då också. Sen har jag ätit vad jag har velat hela veckan!! Vääldigt mycket skit alltså ;) å de kommer fortsätta för är på Gran Canaria med all inclusive nästa vecka!!:D Men jag ha...

Av Elise - 19 december 2016 11:58

Snart jullov! Åh, är så nöjd med livet just nu :) vi hade precis spanska, vi gjorde nåt papper där vi skulle läsa en text sen göra typ 2 korsord.. Sen fick vi sluta 25 min tidigt, åt, och nu har vi matte 12.45 sen slutar vi!! Sen är de avslutning imo...

Skapa flashcards