sts

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2015

Fredag

Av Elise - 28 augusti 2015 20:01

FRAMMMEEEE!! Ååh så skönt..!

Vi lyfte då klockan 7.05, och kom fram 10.45 (11.45 grekisk tid), sen fick vi vänta på bussen å de vart lite smått strul hit å dit, så vi kom fram till hotellet vid 2/halv 3..! Sen packade vi bara upp å gick till poolen :) så vi var vid poolen runt halv 4 ca.. Väldigt bra start faktist, för ja ska verkligen inte bränna mig de första ja gör! Och ja tror de va precis lagom :) ska försöka att inte sola förens efter 14 den veckan vi är här.. Men ja hade solskydd 50 i ansiktet och 30 på kroppen idag..

Men när vi hade solat/badat ett tag gick vi tillbaka till rummen och gjorde iordning oss.. Jag började att duscha, ocj slängde bara på lite mascara å concealer lite snabbt, men mamma tog längst tid på sig.. Så ja är intr säker riktigt när vi åt, men de va väl kanske runt 7-tiden..?

Men till middag åt ja kyckling med curry!:) men de vart nå fel, för först kom dom med något annat, ocj hade väl antagligen hört fel.. Så de va väl lite surt för dom..! Och så skulle de va potatis till Också, men ser ni någon potatis på tallriken..? Samma för mamma, men hon beställde något annat, hon skulle fått 2 olika såser också men hon fixk bara en..

Men till skillnad från sist vi va här så tycker ja hotellet har toppat ganska mycket!:) känns mycket mer modernt å fräscht nu! Skönt de! :)

Men ja handlade lite på Arlanda också ;) men bara lite.. Ett nagellack, och ett litet kit på VS..:) sist (februari 2014) så köpte ja också ett sånthär litet mini-set, men då var de i en VS necessär.. Som ni sett stt ja använder ;) men denna gången va de tydligen i en kartong..:p men de är då en body splash, en lotion, och en duschgel! Perfa!:) förra gången tog ja Love Spell, och nu coconut passion ;)

Men de är väl alltså de som hänt hittills.. Vi har precis vart på en liten mini-affär som ligger mittemot hotellet, väldigt smidigt må ja säga, och handlat lite frukost till imorn :) ja hittade havregryn! Inte glutenfria, men äsch :) de stod 100% whole Grain oats! Så inte glutenfria, men tar hellre de än nån yoghurt ja inte ens dattar var de är så ja kanske äter något annat haha..!

Så de var då dag 1!:) vi ses imorn!

Jo btw, så glad att de finns internet!!:D lite halv-segt, men de får man ta ;)

Åt en Questbar previs innan mackan vid poolen också ;) Så fick man bröd på flyget också, men man fick efter ja tog kort!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise - 15 januari 2017 20:37

Nu är veckan slut. Ny vecka imorn. Och imorse fick jag faktist erbjudande på match, som jag tackade ja till. :) blir ett tufft motstånd, men det är i vilket fall lärorikt! Ska gå en förmatch på proffsgalan där matchen mellan Braekhus och Svensson 28 ...

Av Elise - 12 januari 2017 10:45

Snaaart är de helg!:D vår spanska var inställd, så vi hade matte 8.30, sen har vi svenska 12.45 och engelska och slutar tidigt! Tidigast på veckan iaf:) och har klarat mig väldigt bra å äta:) i tisdags var då första skoldagen efter lovet. Tisdag och ...

Av Elise - 9 januari 2017 11:05

Hejhej! De va längesen :) tog lite lov härifrån också;) men jag va ju utomlands 24-31! Gud så skönt de va å komma bort och inte tänka på å träna, och kunna äta vad jag vill. Vädret va helt okej. De va 20-22 grader varje dag, och vi solade 4 av dagarn...

Av Elise - 23 december 2016 11:33

Den här veckan har vart så skön... Fick lov i tisdags, hade vilodag då också. Sen har jag ätit vad jag har velat hela veckan!! Vääldigt mycket skit alltså ;) å de kommer fortsätta för är på Gran Canaria med all inclusive nästa vecka!!:D Men jag ha...

Av Elise - 19 december 2016 11:58

Snart jullov! Åh, är så nöjd med livet just nu :) vi hade precis spanska, vi gjorde nåt papper där vi skulle läsa en text sen göra typ 2 korsord.. Sen fick vi sluta 25 min tidigt, åt, och nu har vi matte 12.45 sen slutar vi!! Sen är de avslutning imo...

Ovido - Quiz & Flashcards