sts

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2015

Mums

Av Elise - 15 augusti 2015 20:52

Idag har vart pretty effektiv!:D vi har gjort klart taket, de enda som saknas är takplattorna (heter de så..?) :) och sen har ja hunnit ge mamma en maskinbehandling, så ja ska få en ansiktsbehandling imorn, sen så har ja slått in min brorsas paket nu (äntligen) och dammat och dammsugit i mitt rum!:D skönt! Då är mitt rum klart imorn!:) och ja kanske ska baka kakor imorn också!:D jag har gjort de en gång förut, och de vart bra! Dom vart litr mindre än ja trodde då, men de skulle va bra strl tills imorn :) men vi fårse.. Isf måste ja leta fram kakreveptet.. Fast nu när ja tänker efter har vi nog inte ens alla ingredienser.. Chokladbitar tex haha.. Men äsch då äre bara att köpa :)

Och middan vart något väldigt enkelt, 1 äpple, 1 banan, och 1 msk jordnötssmör, sen ett snack litr senare vart en ganska tjock skiva av lingonpepparkakan mamma bakade idag!:D så gott, men långt ifrån nyttigt haha! Den pepparkakan e livsfarlig alltså..;) så har ja ätit smet av både lingonpepparkaka och tigerkaka idag!:D men umorn blir riktiga cheatdayen.. Haha ;)

Och som kvällssnack just nu äter ja bananglass (2 bananer) med 1 s'mores-bar från Questbar (den hamnar nog i min topplista..;)) och en brödskiva! Perfekt avslut :) och en kopp te..;)

Så, de va min dag alltså :) ses imorn! Då blir de nog fullt stök hehe..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise - 15 januari 2017 20:37

Nu är veckan slut. Ny vecka imorn. Och imorse fick jag faktist erbjudande på match, som jag tackade ja till. :) blir ett tufft motstånd, men det är i vilket fall lärorikt! Ska gå en förmatch på proffsgalan där matchen mellan Braekhus och Svensson 28 ...

Av Elise - 12 januari 2017 10:45

Snaaart är de helg!:D vår spanska var inställd, så vi hade matte 8.30, sen har vi svenska 12.45 och engelska och slutar tidigt! Tidigast på veckan iaf:) och har klarat mig väldigt bra å äta:) i tisdags var då första skoldagen efter lovet. Tisdag och ...

Av Elise - 9 januari 2017 11:05

Hejhej! De va längesen :) tog lite lov härifrån också;) men jag va ju utomlands 24-31! Gud så skönt de va å komma bort och inte tänka på å träna, och kunna äta vad jag vill. Vädret va helt okej. De va 20-22 grader varje dag, och vi solade 4 av dagarn...

Av Elise - 23 december 2016 11:33

Den här veckan har vart så skön... Fick lov i tisdags, hade vilodag då också. Sen har jag ätit vad jag har velat hela veckan!! Vääldigt mycket skit alltså ;) å de kommer fortsätta för är på Gran Canaria med all inclusive nästa vecka!!:D Men jag ha...

Av Elise - 19 december 2016 11:58

Snart jullov! Åh, är så nöjd med livet just nu :) vi hade precis spanska, vi gjorde nåt papper där vi skulle läsa en text sen göra typ 2 korsord.. Sen fick vi sluta 25 min tidigt, åt, och nu har vi matte 12.45 sen slutar vi!! Sen är de avslutning imo...

Ovido - Quiz & Flashcards