sts

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2015

Preworkout

Av Elise - 5 augusti 2015 16:34

Här har vi min preworkout!:D dock 1/2h försent så måste skynda mig å äta lite hehe.. Men skyller på att ja bakade limpan, och slängde in den i ugnen när ja skulle börja äta egentligen hehe :p
Men idag blir preworkouten 2 mixade bananer toppat med dom sista färska hallonen (resten är i frysen) och 1/2 dl müsli! Tänkte ta 1 dl men de vart så mkt.. + så var de vara lite smul kvar i förpackningen så hällde tbx den andra halvan ;)
Och sen ett gf Wasaknäcke, och ett gf rosmarin-knäcke från Semper! Båda toppade med smör och gurka :) men ser ni hur stor gurkan är elr!? Bröden ser ju jättesmå ut haha! Men nu när bröden är bredvid varandra ser ja ju hur rosmarinknäcket är lite större..;)
Och sen något nytt! 1 banan med ca 1 msk rawtellan!:D fatta hur hype haha.. Dock så fick man inte så mkt för pengarna :/ ja försökte blanda ihop fettet som låg uppepå själva "tellan", men de gick inte, så fick hälla bort de.. Burken fick ja mamma att köpa som födelsedagspresent yill mig när vi va i Kivik, för 160 spänn haha.. Men den är iaf oprocessad och vegansk..;) Men ja vart positivt överraskad öber smaken!:D trodde den bara skulle smaka typ hasselnötter, men daamn, den va god! Kanske lite mkt kokossmak, men de gör inget!:) tror tom den va godast sj, utan banan..;) men ska äta den båda sj och med banan!

Så detta ska ja äta nu, och snart gå ner å ta ur brödet ur ugnen, sen om ca 40-45 min ska ja gö iordning mig dör träningen :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise - 15 januari 2017 20:37

Nu är veckan slut. Ny vecka imorn. Och imorse fick jag faktist erbjudande på match, som jag tackade ja till. :) blir ett tufft motstånd, men det är i vilket fall lärorikt! Ska gå en förmatch på proffsgalan där matchen mellan Braekhus och Svensson 28 ...

Av Elise - 12 januari 2017 10:45

Snaaart är de helg!:D vår spanska var inställd, så vi hade matte 8.30, sen har vi svenska 12.45 och engelska och slutar tidigt! Tidigast på veckan iaf:) och har klarat mig väldigt bra å äta:) i tisdags var då första skoldagen efter lovet. Tisdag och ...

Av Elise - 9 januari 2017 11:05

Hejhej! De va längesen :) tog lite lov härifrån också;) men jag va ju utomlands 24-31! Gud så skönt de va å komma bort och inte tänka på å träna, och kunna äta vad jag vill. Vädret va helt okej. De va 20-22 grader varje dag, och vi solade 4 av dagarn...

Av Elise - 23 december 2016 11:33

Den här veckan har vart så skön... Fick lov i tisdags, hade vilodag då också. Sen har jag ätit vad jag har velat hela veckan!! Vääldigt mycket skit alltså ;) å de kommer fortsätta för är på Gran Canaria med all inclusive nästa vecka!!:D Men jag ha...

Av Elise - 19 december 2016 11:58

Snart jullov! Åh, är så nöjd med livet just nu :) vi hade precis spanska, vi gjorde nåt papper där vi skulle läsa en text sen göra typ 2 korsord.. Sen fick vi sluta 25 min tidigt, åt, och nu har vi matte 12.45 sen slutar vi!! Sen är de avslutning imo...

Ovido - Quiz & Flashcards