sts

Alla inlägg den 20 november 2016

Av Elise - 20 november 2016 16:39

Alla söndagar ser typ likadana ut... Riktiga latdagar :) lördagar är till för att vara lite mer produktiv, söndagar är till för att inte göra ett skit ;) la mig 01 inatt, vaknade 13... Vilket förmodligen var bra, för har inte fått 8h sömn/natt denna vecka.. Inte ens fre-lö, för la mkg typ 03..? Kollade på nån film haha.. Sen hade ja larm på 09.30, för hade boxningsträning 11!:) sen lite senare körde jag faktist 5km jogg.. Tro de eller ej! Så 9 pass denna vecka :) välförtjänt vilodag idag...

I torsdags körde jag ben på morgonen. Körde 5x5 knäböj som vanligt, utfall bakåt, raka mark, höftlyft, och donkey kicks!:) har faktist ett lite nytt schema jag ska testa imorn..;)

Sen på eftermiddagen i torsdags vart de löpning! 3km... På 17 minuter, lutning 2? Alltså min kondition måste bli mycket bättre väldigt snart.. Men känner verkligen inte av de på samma sätt i ringen?

Och i fredags var de ätardag!:D woho! Och boxning..;) vart lite teknik och 4 "lättare" ronder mjölksyra på säck :) 10 sekundersintervaller 4 ggr, de va inte så jättejobbigt faktist :p

Sen åt jag saffransgifflar bl.a innan träningen, och 1.5 pizza, glass med Nutella och några pepparkakor efter. Helt ptroligt, 1.5 pizza i denna lilla kropp ;) beställde en me kyckling å curry å en med oxfilé! Hehe..;) båda hade jordnötter, mums!

Och eftersom ja vaknade så sent imorse äter jag bara 3 måltider idag. Handlade innan jag åt frukost. :) så frukosten vart faktist 1dl glutenfri müsli från pauluns tror jag, med 1 banan, 3 dl havremjölk och en dricka från freeno:) ville testa;) har faktist hållt mig förvånansvärt mätt på de.. Åt för 2h sen och är inte alls hungrig. Men gör mat nu ändå! Ska äta 5 sparrisar, 300g thaiwok (fryst, som man steker), och ett kycklingbröst!:) hoppas de blir gott! Med en msk soja till woken :p

Sen ikväll ska jag äta 1 av de glutenfria lussekatterna jag gjorde för ett tag sen (ja, jag har fortfarande kvar i frysen hahaha), sen 200g galiamelon, 2 passionsfrukter, 1 banan, 200g ananas, å 100g vaniljkesella!:) mums! Och om jag känner för de så kanske en koffeinfri nocco;)

Och nu ska jag vänta på kycklingen i ugnen och börja småladda inför ben och boxning imorn! Hörs!

/de va förresten fajitas till lunch i skolan i fredags, MUMS!

Ovido - Quiz & Flashcards