sts

Direktlänk till inlägg 9 mars 2016

Tisdag

Av Elise - 9 mars 2016 15:55

Kom på precis när ja höll på somna igår att ja inte gjort något inlägg..;)
Men igår började jag ju dagen med sovmorgon! Jag vaknade först halv 8, och de va så skönt och få slappna av och halvsova till klockan 8 :)
Sen första lektionen gick vi typ igenom vad som skulle hända hela resten av terminen i ämnet, och gjorde de hela lektionen, så dev avät hyfsat chill.. Å precis samma sak var de på hemkunskapen också, haha.. För vi har prov om 2v..
Sen vare lunch..! Först ärtor å morötter, sen har ja lärt mig att ja blir hungrig så jah åt en mighty bar och läkerol ockdå..;)
Sen vare bara slöjd, och hem och byta om, tvätta av sminket, packa väskan, och göra iordning en matlåda med preworkout.. Haha! :) men de va 1h kvar tills ja egentligen skulle äta min preworkout, så ja tog en proteinshake sålänge.. Va hungrig! Så blandade 1 dl sojamjölk och 1 dl havremjölk :) elr mandelmjölk.. Nåt vare i alla fall ;)

Sen vare upp å hämta inläggen, sen blev jag skjutsad direkt toll gymmet. Bytte om å satte upp håret å allt sånt där, sen ett ryggpass! Har inte träningsvärk, men är lite stel idag :) magnesium gör underverk alltså!
Och jag har massa videos å ta igen på youtube just nu ska jag säga, haha! Idag hinner ja inte kolla på så mång heller :P men då har jag i alla fall nåt å kolla på NÄR ja får tid över ;)

Å preworkouten igår blev en riskaka med jordnötssmör å agavesirap, och 2 chokladbollar!:)

Sen när jag kom hem åt jag 3 dl kokta röda linser, med champinjoner, gurka, å sötsur sås!:D och en till proteinshake, med havremjölk :)

Så igår åt jag nästan veganskt! Förutom proteinshakearna och liiite choklad på lunchrasten ;) typ samma sak idag å..

Juste, frukosten igår blev 2 bananer, 4 dadlar, 3 dl mandelmjölk, å hampaprotein :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise - 15 januari 2017 20:37

Nu är veckan slut. Ny vecka imorn. Och imorse fick jag faktist erbjudande på match, som jag tackade ja till. :) blir ett tufft motstånd, men det är i vilket fall lärorikt! Ska gå en förmatch på proffsgalan där matchen mellan Braekhus och Svensson 28 ...

Av Elise - 12 januari 2017 10:45

Snaaart är de helg!:D vår spanska var inställd, så vi hade matte 8.30, sen har vi svenska 12.45 och engelska och slutar tidigt! Tidigast på veckan iaf:) och har klarat mig väldigt bra å äta:) i tisdags var då första skoldagen efter lovet. Tisdag och ...

Av Elise - 9 januari 2017 11:05

Hejhej! De va längesen :) tog lite lov härifrån också;) men jag va ju utomlands 24-31! Gud så skönt de va å komma bort och inte tänka på å träna, och kunna äta vad jag vill. Vädret va helt okej. De va 20-22 grader varje dag, och vi solade 4 av dagarn...

Av Elise - 23 december 2016 11:33

Den här veckan har vart så skön... Fick lov i tisdags, hade vilodag då också. Sen har jag ätit vad jag har velat hela veckan!! Vääldigt mycket skit alltså ;) å de kommer fortsätta för är på Gran Canaria med all inclusive nästa vecka!!:D Men jag ha...

Av Elise - 19 december 2016 11:58

Snart jullov! Åh, är så nöjd med livet just nu :) vi hade precis spanska, vi gjorde nåt papper där vi skulle läsa en text sen göra typ 2 korsord.. Sen fick vi sluta 25 min tidigt, åt, och nu har vi matte 12.45 sen slutar vi!! Sen är de avslutning imo...

Ovido - Quiz & Flashcards