sts

Direktlänk till inlägg 6 mars 2016

Söndag

Av Elise - 6 mars 2016 10:57

Imorn börjar skolan igen.. Dags att tagga till påsklov då..

Igår blev de 2 pass :) men ja hade bara sovit 1 1/2h på natten, så var rätt död igår, haha! Vi körde ju ett boxningspass kl 9 först, sen kl 5 på eftermiddagen gick jag ner till gymmet och bara "chillade runt" lite.. Men ja körde biceps curls, triceps extensions, triceps pushdowns, bänk med bara skivstången, latsdrag, och en annan ryggövningar för hållningen :) jag har träningsvärk i ena biceps å den andra tricep..? Haha..

Och idag borde jag egentligen vila, för har kört 9 pass denna veckan, och kör jag idag å blir de 10, sen alla passen nästa vecka också blir det 16-18 pass.. På raken, utan vila alltså.. Så jag BORDE vila idag, men min tränare ska ner till 12 å köra armar å bröst, så ja funderar på om jag ska ner å köra ben, så slipper jag de på tisdag..;) fast hmm jag vet inte.. Åh va jobbigt de blev nu, haha! Vill ju inte köra slut på min kropp.. Men va skönt de skulle va å antingen få sova ut eller "bara" köra löpning på tisdag morgon..;)

Men igår åt jag en smoothie till frukost, som förresten va lite för mkt, för ja mådde illa i början på träningen, haha! Men 2 bananer, 5 dadlar, 3 dl mandelmjölk, å hampaprotein.. Sen åt jag nästan veganskt igår :) bara första postworkouten som inte va vegansk! De va en proteinshake, gjord på 2 dl havremjölk å 1 portion chokladprotein :)

Sen nästa gång jag åt blev de 3 dl kokta linser med Sweet chilisås å en chokladboll. De fick typ bli preworkout ;)

Och efter passet åt jag en toll chokladboll (dom är farliga alltså (; ) sen gröt..! Inte min typical postworkout precis.. 1 dl havregryn, 2 dl vatten, 1 banan, en skvätt sojamjölk, sen toppat med en stor klick jordnötssmör å kanel..!

Sen, mitt kvällssnack, blev bara ännu en chokladboll och lite vindruvor :) satt fint!

Å alltsååå jag typ skiftar mellan å träna å inte träna typ va 20de sekund.. Haha! Att de ska va så svårt.. Alltså ja har lite huvudvärk, å de har jag aldrig, så javenne.. Den beror ju på nånting.. Kanske att ja inte drack så mycket igår? Att ja sov 1 1/2h iförrgår? Men då känns de ju som att ja hade haft huvudvärken igår.. Åh, ja vet inte..!

Men frukosten idag då.. Inte vegansk iaf ;P 1 stekt ägg å 1 äggvita, sen 1 banan å jordnötssmör..!

Och igår hade ja ansiktsmask å inpackning å sånt gos.. Mysigt..:) idag får vi se vad ja gör då.. Ja kommer förmodligen träna, annars dör jag väl av tristess.. Känner jag för de kanske ja bakar nåt :) juste, gjorde en ny sats me chokladbollar igår.. Haha :p

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise - 15 januari 2017 20:37

Nu är veckan slut. Ny vecka imorn. Och imorse fick jag faktist erbjudande på match, som jag tackade ja till. :) blir ett tufft motstånd, men det är i vilket fall lärorikt! Ska gå en förmatch på proffsgalan där matchen mellan Braekhus och Svensson 28 ...

Av Elise - 12 januari 2017 10:45

Snaaart är de helg!:D vår spanska var inställd, så vi hade matte 8.30, sen har vi svenska 12.45 och engelska och slutar tidigt! Tidigast på veckan iaf:) och har klarat mig väldigt bra å äta:) i tisdags var då första skoldagen efter lovet. Tisdag och ...

Av Elise - 9 januari 2017 11:05

Hejhej! De va längesen :) tog lite lov härifrån också;) men jag va ju utomlands 24-31! Gud så skönt de va å komma bort och inte tänka på å träna, och kunna äta vad jag vill. Vädret va helt okej. De va 20-22 grader varje dag, och vi solade 4 av dagarn...

Av Elise - 23 december 2016 11:33

Den här veckan har vart så skön... Fick lov i tisdags, hade vilodag då också. Sen har jag ätit vad jag har velat hela veckan!! Vääldigt mycket skit alltså ;) å de kommer fortsätta för är på Gran Canaria med all inclusive nästa vecka!!:D Men jag ha...

Av Elise - 19 december 2016 11:58

Snart jullov! Åh, är så nöjd med livet just nu :) vi hade precis spanska, vi gjorde nåt papper där vi skulle läsa en text sen göra typ 2 korsord.. Sen fick vi sluta 25 min tidigt, åt, och nu har vi matte 12.45 sen slutar vi!! Sen är de avslutning imo...

Ovido - Quiz & Flashcards