sts

Direktlänk till inlägg 31 januari 2016

Preworkout

Av Elise - 31 januari 2016 10:24

God morgon! Söndag idag! "Den heliga återhämtningsdagen", well not today. Käkar just nu frukost, och ska bege mig till gymet för lite löpintervaller och lite ben! Ska testa ett helt nytt pass idag. Jag ska nämligen inte göra knäböj på ett litet tag. (Nu när ja precis satt ett pr haha..) så ska testa på dehär passet idag.. Ingen aning om hur de kmr funka, men förhoppningsvis bra! Hoppas på en go träningsvärk imorn!
Men de står på schemat först. Sen nån gång i eftermiddag blir det ett teknikpass på boxningen ockdå :) tränar idag eftersom ja vilade igår.. För sist ja vilade var förra torsdagen.. Alltså, förra veckan, haha :) för sen hade ja träning på fredagen, skulle haft match på lördagen med fick kö mitsar istället, sen match på söndag.. Sen träning hela veckan, men vila igår, så träning idag, träning hela nästa vecka förmodligen fram till söndag!:) inget är ju säkert, men förmodligen blir de så!
Och min frukost idag blir gröt gjort på 1 dl glutenfria havregryn, (å 2 dl vatten), 20g hampaprotein, 1 msk kakao, 1 banan, havremjölk, och agavesirap som topping!:) hoppas ja kan springa med allt dehär i magen nu, haha!

Och igår till frukost åt jag bananpannkaka, med 1 portion chokladprotein, sen toppat med agavesirap och 1 msk jordnötssmör!:) mums!
Å sen blev lunchen i alla fall vegansk ;) sötpotatis, morot, champinjoner, å rödbetor i ugn!:) med olivolja å salt :D sen åt jag kanske lite mkt naturgodis medan de va i ugnen också, hehee..:)
Och sen klockan 17 kom Matilda, så badade vi bubbelpool och åt masssa gott!:D och mellan lunchen å de åt jag typ 2 msk jordnötssmör, å naturgodis..:)
Sen när hon va här tog ja tyvärr inte kort, men vi åt iaf ahlgrens bilar, mjölkchoklad, chips, vindruvor, å drack lite sockerbomber!;) wohoo, lördag!:D
Sen efter vi hade badat skulle ja kollat på gladiatorerna, men vi badade rätt länge, så får kolla på reprisen nån gång i veckan :)
Sen blev middagen klyftpotatis med nåt slags kött i sås i ugn!:D de va gott, även om ja va proppmätt..haha!

Vi skulle ju egentligen åkt å handlat igår, men vi vågade inte med bilen, för den krånglade.. Så vi åker nästa helg istället när mamma är hemma med andra bilen!:)

Nu har ja precis ätit upp, å är rätt mätt ska ja säga, men ska dricka upp de sista vattnet ja har här, sen ska ja bege mig till gymet om 35 min ungefär! Syns ikväll eller imorn!:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise - 15 januari 2017 20:37

Nu är veckan slut. Ny vecka imorn. Och imorse fick jag faktist erbjudande på match, som jag tackade ja till. :) blir ett tufft motstånd, men det är i vilket fall lärorikt! Ska gå en förmatch på proffsgalan där matchen mellan Braekhus och Svensson 28 ...

Av Elise - 12 januari 2017 10:45

Snaaart är de helg!:D vår spanska var inställd, så vi hade matte 8.30, sen har vi svenska 12.45 och engelska och slutar tidigt! Tidigast på veckan iaf:) och har klarat mig väldigt bra å äta:) i tisdags var då första skoldagen efter lovet. Tisdag och ...

Av Elise - 9 januari 2017 11:05

Hejhej! De va längesen :) tog lite lov härifrån också;) men jag va ju utomlands 24-31! Gud så skönt de va å komma bort och inte tänka på å träna, och kunna äta vad jag vill. Vädret va helt okej. De va 20-22 grader varje dag, och vi solade 4 av dagarn...

Av Elise - 23 december 2016 11:33

Den här veckan har vart så skön... Fick lov i tisdags, hade vilodag då också. Sen har jag ätit vad jag har velat hela veckan!! Vääldigt mycket skit alltså ;) å de kommer fortsätta för är på Gran Canaria med all inclusive nästa vecka!!:D Men jag ha...

Av Elise - 19 december 2016 11:58

Snart jullov! Åh, är så nöjd med livet just nu :) vi hade precis spanska, vi gjorde nåt papper där vi skulle läsa en text sen göra typ 2 korsord.. Sen fick vi sluta 25 min tidigt, åt, och nu har vi matte 12.45 sen slutar vi!! Sen är de avslutning imo...

Skapa flashcards