sts

Alla inlägg den 23 september 2015

Av Elise - 23 september 2015 20:36

Ååååh va god postworkout ja kom hem till :D kycklinggryta och ris! Kanske tom tar mer om ja inte blir proppmätt ;)

Men idag vart de teknik eftersom de vart sparringen i måndags, sen skare bli sparring igen på fredag, sen ska vi tysligen köra fys på lördag.. Ouh!

Och ja glömde förresten säga vilken träningsvärk ja har i benen idag!! Alltså, på hela benen! Både framsida, baksida, å insida! Va har ja ens gjort som tränar insidan, haha!? Men klagar inte :p kunde inte gå ordentligt imorse haha.. Men de vart bättre när ka gått lite :p dock inte när ja setat still sen ställt mig upp..

Men ja vill typ bara kasta mig över maten, så de e de ja ska göra framför ph! Synns imorn!:)

Av Elise - 23 september 2015 16:12

Tjeena! Sitter och äter min preworkout just nu :) är rätt hungrig! Äter havregurt med banan, banan med jordnötssmör, 1 riskaka med banan och jordnötssmör, och 2 frökusar, varav 3 skivor med kokosolja och 1 med smör, och alla toppat med gurka. Och ett glas apelsinjuice till!:) mums!

Men vi hade ju elevensval som sista lektion, och då har jag idrott, så ja tog en promenad :p gixk 8km! Sen innan de hade vi idrott som lektion, oxh då gixk jag 1.2km Så ja har nästan gått 1 mil idag!:) men de har ja säkert gjort när dahen är slut ändå!

Men imorse åt ja mintchoklad-questbaren, och den va god! Smakar after eight :D den kan ja rekommendera! Om man gillar after eight ;)

Men jag ska jolla på yt nu, sen ph när ja kommer hem efter träningen!:) ni får som vanligt veta sen vad vi gjorde och hur de gixk!

Juste, frukosten får ja inte glömma :p åt min vanligs gröt, men med 1 msk macapulver :) kan ju inte säga att ka älskar smaken previs.. Men de gixk!:) påminner om palsternacka i smaken.. Tillskickad från acaipulvret, som faktist är gott haha! Så de ska ja försöka ha i gröten så ofta ja kan!:)

Men nu ska ja återgå till maten, ses sen!

Ovido - Quiz & Flashcards