sts

Direktlänk till inlägg 13 september 2015

Mellis

Av Elise - 13 september 2015 14:45

God eftermiddag! Haha, trodde ja redan bloggat en gång idag..

Men imorse åt jag havregurt med müsli och 1 banan till frukost!:) de va smarrigt ;)
Sen gjorde jag bovetepannkakor till lunch, för vi måste äta upp nån sylt vi har i kylskåpet innan den går ut, och nu äter jag en choklad-proteinbowl!:) 2 frysta bananer, lite vatten, 2 skopor chokladprotein, ich toppat med kokosskivor och kakaonibs!:) dock så gick nibsen ut förra månaden.. Så tog lite å slängde dom sen.. Lite synd, hade halva burken kvar :/ och kokosskivorna går ut om 2 v! Har typ 2/3 kvar av påsen,. Blir alltså mycket kokosskivor ni kommer få se dom närmsta 2 veckorna haha! Men mamma får hjälpa mig att äta upp dom..:p glömde helt bort att ja hade dom, fast dom står på köksbordet! Haha, vart väl tillslut van att dom stod där så ja inte ens såg dom längre :p

Men nu har ja hunnit damma överallt förutom de 3 sovrummen och vardagsrummet.. Men ja ska damma vardagsrummet, å kanske mitt rum, om ja Förhoppningsvis orkar, för de borde jag, sen lite senare kanske ikväll tänkte jag basta!:) behövs nog.. Kanske jah svettas ut förkylningen om jag har tur! De har ju somsagt förflyttat sig från halsen till näsan nu..

Men nu ska jag fortsätta lite mer på min matpaus här, så ska jag damma klart vardagsrummet :) jo, var så duktig å ställde alla kryddor i köket i bokstavsordning också ;) gör hellre de än å damma haha!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise - 15 januari 2017 20:37

Nu är veckan slut. Ny vecka imorn. Och imorse fick jag faktist erbjudande på match, som jag tackade ja till. :) blir ett tufft motstånd, men det är i vilket fall lärorikt! Ska gå en förmatch på proffsgalan där matchen mellan Braekhus och Svensson 28 ...

Av Elise - 12 januari 2017 10:45

Snaaart är de helg!:D vår spanska var inställd, så vi hade matte 8.30, sen har vi svenska 12.45 och engelska och slutar tidigt! Tidigast på veckan iaf:) och har klarat mig väldigt bra å äta:) i tisdags var då första skoldagen efter lovet. Tisdag och ...

Av Elise - 9 januari 2017 11:05

Hejhej! De va längesen :) tog lite lov härifrån också;) men jag va ju utomlands 24-31! Gud så skönt de va å komma bort och inte tänka på å träna, och kunna äta vad jag vill. Vädret va helt okej. De va 20-22 grader varje dag, och vi solade 4 av dagarn...

Av Elise - 23 december 2016 11:33

Den här veckan har vart så skön... Fick lov i tisdags, hade vilodag då också. Sen har jag ätit vad jag har velat hela veckan!! Vääldigt mycket skit alltså ;) å de kommer fortsätta för är på Gran Canaria med all inclusive nästa vecka!!:D Men jag ha...

Av Elise - 19 december 2016 11:58

Snart jullov! Åh, är så nöjd med livet just nu :) vi hade precis spanska, vi gjorde nåt papper där vi skulle läsa en text sen göra typ 2 korsord.. Sen fick vi sluta 25 min tidigt, åt, och nu har vi matte 12.45 sen slutar vi!! Sen är de avslutning imo...

Ovido - Quiz & Flashcards