sts

Direktlänk till inlägg 16 mars 2015

Post-workout

Av Elise - 16 mars 2015 20:37

Undrar om ja nånsin ätit sågär mkt keso samtidigt :p nästan ett helt stort paket, 4/5, alltså 400g keso :p med 1/2 äpple ;)

Idag hade jag energi på träningen! Skönt! Jag fixk tom stanna kvar lite längre efter träningen och slå ur mig på mitsar! Haha, min tränare märkte nog av all min energi och utnyttjade de lite ;) tror energin delvis kom från lunchen i skolan, som var pastagratäng med bacon, svamp oxh massa ost :p de va gött å energirikt! Tog en ganska stor portion :) min tallrik är alltid Överfull i maten (kan knappt få plats med en tumme oxh hålla i den) men ändå så håller ja mig inom en viss ram så att säga :) de e skönt, man kan oftast äta mer än vad man tror, av rätt saker då förstås ;) fast min tallrik är överfull håller ja mig oftast mellan 250-500 kcal ungefär! (Beror ju på vad de e för mat i skolan) så man kan äta mycke utan att gå upp i vikt om man väljer rätt ;) jag däremot måste äta ÄNNU mer..! Jag går långsamt ner mer å mer i vikt..:S min tränare sa att han oxkså fjorde de, alltså att om han tar en paus från träningen, sen kommer tillbaka, så brukar han gå ner ganska mkt i vikt osv, alltså han blir ju inte fetare när han har vart borta haha, kanske ba går upp 2-3 kg :p syftar typ under sommarn osv ;) men jag har gått ner 6kg sen jag gjorde min första match.. (November 2013) och de låter kanske inte så jätte mkt, men i början när jag åt som jag gjort innan, hände inte så jätte mkt, stod mest still i vikt, sen efter några månader, gick ja ner kanske 3 kg, sen stannade ja där i typ 1 år, å nu har ja gått ner ytterligare 3 kg.. Och jag måste gå upp MINST 1-2 kg, men helst 4-5.. Och jag ska kämpa lite :) gäller att träna hårt oxh äta mycket protein, kolhydrater, och rätt fett, och dricka vatten, ich sen sova ordentligt. Då borde rätt viktuppgång komma successivt :) t.ex är jag nu är ja lite under proppmätt, för ja har ätit upp hela kesoskålen medan ja skrivit detta ;)

Hm, detta vart ett långt inlägg. Fick ni mkt å läsa va ;)

Nu undrar ja fan va ja skrivit egentligen, aja, ja orkar inte läsa igenom så de kanske står lite konstigt å rörigt och kanske lite fel också men ässsch, är trött i huvudet nu, haha, godnatt ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise - 15 januari 2017 20:37

Nu är veckan slut. Ny vecka imorn. Och imorse fick jag faktist erbjudande på match, som jag tackade ja till. :) blir ett tufft motstånd, men det är i vilket fall lärorikt! Ska gå en förmatch på proffsgalan där matchen mellan Braekhus och Svensson 28 ...

Av Elise - 12 januari 2017 10:45

Snaaart är de helg!:D vår spanska var inställd, så vi hade matte 8.30, sen har vi svenska 12.45 och engelska och slutar tidigt! Tidigast på veckan iaf:) och har klarat mig väldigt bra å äta:) i tisdags var då första skoldagen efter lovet. Tisdag och ...

Av Elise - 9 januari 2017 11:05

Hejhej! De va längesen :) tog lite lov härifrån också;) men jag va ju utomlands 24-31! Gud så skönt de va å komma bort och inte tänka på å träna, och kunna äta vad jag vill. Vädret va helt okej. De va 20-22 grader varje dag, och vi solade 4 av dagarn...

Av Elise - 23 december 2016 11:33

Den här veckan har vart så skön... Fick lov i tisdags, hade vilodag då också. Sen har jag ätit vad jag har velat hela veckan!! Vääldigt mycket skit alltså ;) å de kommer fortsätta för är på Gran Canaria med all inclusive nästa vecka!!:D Men jag ha...

Av Elise - 19 december 2016 11:58

Snart jullov! Åh, är så nöjd med livet just nu :) vi hade precis spanska, vi gjorde nåt papper där vi skulle läsa en text sen göra typ 2 korsord.. Sen fick vi sluta 25 min tidigt, åt, och nu har vi matte 12.45 sen slutar vi!! Sen är de avslutning imo...

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards